Τρίτη 18 Μαρτίου 2014

Εαρινή συμφωνία ~ Life Images #7




Αγαπημένη,
έλα να μοιραστούμε
τα δώρα που μου 'φερες!...
Ιδού, το δάσος λυγίζει
απ΄το βάρος των άσπρων ανθών του!...

[...]

Γεύομαι στα χείλη σου
την πρασινάδα της εξοχής
και τους θρύλους της θάλασσας.
Η ζέστα του κορμιού σου
με ντύνει τον ήλιο.
Αναμφισβήτητα, η αγάπη στην Εαρινή Συμφωνία έχει τη μορφή της αγιότητας.


****************


→ Τα λόγια που συνοδεύουν το κείμενο είναι αποσπάσματα από την "Εαρινή Συμφωνία", την πρώτη εκτενή ποιητική συλλογή του Γιάννη Ρίτσου με βασικό θέμα την ερωτική αγάπη (1938).

→ Η ανάρτηση αυτή συμμετέχει στο Life Images #7 (Του έρωτα ο χορός), της Μαρίας (mytripsonblog).


Του έρωτα ο χορός, λοιπόν, στην εαρινή συμφωνία...
Καλό σας βράδυ!


64 σχόλια:

  1. Και δεν θα ταίριαζαν άλλοι στίχοι καλύτερα στην υπέροχη φωτογραφία σου..
    Σε ευχαριστώ πάρα πολύ!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαρία μου, χαίρομαι που σου άρεσε η φωτογραφία!
      Και χαίρομαι που αυτή τη φορά μπόρεσα να συμμετέχω!
      Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  2. Άψογος συνδυασμός!!
    Καλό βράδυ Έλλη μου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. :))))
      Να είσαι καλά, Κατερίνα μου! Καλό απόγευμα να έχεις, φιλιά!

      Διαγραφή
  3. Τα συνδύασες ιδανικά, λουλουδάκι μου!!!
    ΣΣΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ πολλά-πολλά!
    Καλή επιτυχία με τη συμμετοχή σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ κι από μένα και σε ευχαριστώ!

      Διαγραφή
  4. Μέχρι εδώ ήρθαν τα αρώματα λέμε! Να είσαι καλά ομορφιά μου! Σε φιλώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πω πω, ναι... αυτό το λουλούδι έχει θεϊκό άρωμα...!
      Φιλάκια πολλά!

      Διαγραφή
  5. Πόση ομορφιά κρύβει ένα λουλούδι ε! Είναι και αυτό ένα ποίημα!
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η φύση είναι μεγάλη καλλιτέχνις και η πρώτη διδάξασα όλων μας...
      Φιλάκια πολλά!

      Διαγραφή
  6. Πραγματικά, "εαρινή συμφωνία" , τα κρνάκια και το ποίημα!!!!
    Πανέμορφα, Ελλη μου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πολύ τα αγαπώ αυτά τα λουλούδια... και το ποίημα! Χαίρομαι που σου άρεσε ο συνδυασμός τους!
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  7. Τί όμορφα πού συνδύασες τούς στίχους μέ τήν πανέμορφη Ανοιξιάτικη λήψη σου Ελλη μου!Υπέροχο λουλούδι!!!Καλό βράδυ!Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ΄ευχαριστώ πολύ-πολύ, Dimi μου!
      Καλό απόγευμα να έχεις! Φιλάκια!

      Διαγραφή
  8. μου άρεσε πολύ πολύ!!!!!!!!!!!!!!!

    πολλά φιλιά Έλλη μου και ένα όμορφο βράδυ σου εύχομαι:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Υπέροχο το ταίριασμα των στίχων με τους πανέμορφους νάρκισσους!!!!
    Πολύ ωραία η συμμετοχή σου στο Life images!!!
    Φιλάκια και καλό ξημέρωμα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαριάννα μου σε ευχαριστώ! Να είσαι καλά!
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  10. Αγαπημένοι στίχοι του Ρίτσου !!!! Επιλογή για τον ερωτικό χορό υπέροχη όπως εσύ γνωρίζεις Έλλη μου .
    Τα φιλιά μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Έλλη μου,
    μαγικός συνδυασμός του άνθους με τον αγαπημένο Ρίτσο!
    Καλό βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Τα συνδυασες πολυ ομορφα!!!!!!!!!!!
    Καλο βραδυ φιλια!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. υπεροχα, υπεροχα απλα !!!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. καλημερα Ελλη μου!
    υπεροχο ποστ σε ολα του!
    καλη επιτυχια στην συμμετοχη σου!
    φιλακια πολλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα, Κική μου!
      Σ΄ευχαριστώ πολύ!
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  15. Όμορφα λόγια για ένα όμορφο λουλούδι.
    φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Υπέροχος Ρίτσος,
    μαγευτικα λουλουδια!

    http://beautyfollower.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ΄ευχαριστώ που πέρασες, χαίρομαι που σου άρεσαν!

      Διαγραφή
  17. Lovely!!!
    Have a nice day!!!:)))

    Besos, desde España, Marcela♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Ανώνυμος19/3/14, 11:10 π.μ.

    Καλή σου μέρα Ελλη μου!! Φοβερή φωτογραφία και το κείμενο που επέλεξες ήταν άκρως ταιριαστό!!!!
    Φιλάκια γλυκά κι ανοιξιάτικα!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα, κορίτσι μου! Χαίρομαι που σου άρεσε ο συνδυασμός τους!
      Φιλάκια γλυκά, ανοιξιάτικα και ευωδιαστά κι από μένα!
      :)

      Διαγραφή
  19. Λουλουδακια...εαρινη συμφωνια...και ναι η ανοιξη ειναι εδω!!! Καλη τυχη! Φιλακια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. πολύ όμορφη, καθαρή φωτογραφία και τη συνόδεψες με υπέροχους στίχους!!! φιλάκια Έλλη μου! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σου άρεσε, Εύη μου! Φιλάκια πολλά!

      Διαγραφή
  21. Απλή. λιτή ,απέριττη μα με κέρδισες!
    Όπως πάντα!
    Φιλάκια πολλά Έλλη μου!

    ΥΓ: Αύριο σου έχω μία έκπληξη στο μπλογκ μου! ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μα τι να έλεγα εγώ, εδώ η φύση και η ποίηση μιλούν από μόνες τους...
      Φιλάκια πολλά κι από μένα, και εννοείται πως θα περάσω!

      Διαγραφή
  22. Του έρωτα ο χορός σε μια υπέροχη εαρινή συμφωνία!! Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Αφησες να μιλήσουν.... φύση και ποίηση Ελλη μου.. πράγματι εαρινή συμφωνία... του έρωτα ο χορός....μπράβο σου.. υπέροχο..φιλάκιααααααα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Και τα δυο ποιήματα, θαυμάσια κι αγαπημένα!
    Ευχαριστούμε για την άνοιξη που μας κέρασες...
    Να'σαι καλά Έλλη μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Τι ομορφα που ταιριαξαν οι στιχοι με τη φωτογραφια! Καλως σε βρισκω και επισημα! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Ωραίο ποίημα και ωραία φωτό!Μύρισε υάκινθος ( ή μανουσάκι όπως λέμε εδώ στην Κρήτη) από εδώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και τι ευωδιά που έχει αυτό το λουλούδι...
      Έσκυψα να το φωτογραφίσω και η ευωδιά του με συνεπήρε!!!
      Φιλάκια, Πινελιά μου!

      Διαγραφή
  27. Καταπληκτικός ο συνδυασμός! Μας αρωμάτισες συγκίνηση και ομορφιά!
    Πολύ καλή η παρουσίαση και με ιδιαίτερη φωτο!
    Να είσαι καλά Έλλη μου και πάντα με "λουλουδένιες" στιγμές!
    Φιλιά πολλά με αγκαλιά!:))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κατερίνα μου, σ΄ευχαριστώ πολύ-πολύ! Χαίρομαι που σου άρεσε!
      Κι εσύ να είσαι καλά, σε φιλώ! :))

      Διαγραφή
  28. Πολύ όμορφη φωτογραφία και οι στίχοι υπέροχοι!
    Φιλάκια!
    Νεφέλη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Υπέροχος συνδυασμός ποιήσης και εικόνας, λόγια μοναδικά ,φύση μοναδική !
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Υπέροχη φωτογραφία και ομορφοι στίχοι!!!τέλεια!!!!
    καλή άνοιξη και καλο σ/κ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ΄ευχαριστώ πάρα πολύ! Καλή άνοιξη και καλή σου εβδομάδα! :))

      Διαγραφή
  31. στην υγεια σου λοιπόν για το κερασμα και το καλεσμα που μας προσφερες φριλεναδα !!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Μη διστάσετε να μου πείτε τη γνώμη σας... Χαίρομαι πάντοτε την επικοινωνία μαζί σας!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...