Κυριακή 9 Μαρτίου 2014

Liebster Award (και λίγα ακόμη πράγματα για μένα)

   Η Κατερίνα μας (Positive Thinking Greece) με τίμησε με το παρακάτω βραβείο: 





  Κατερινάκι μου, ξέρεις πως σε έχω μέσα στην καρδιά μου... σ΄ευχαριστώ πολύ-πολύ για το βραβείο σου! Οι ερωτήσεις σου που το συνοδεύουν είναι μία και μία! Μερικές, μάλιστα, με προβλημάτισαν αρκετά.


1. Ποια ταινία σε ταρακούνησε πολύ με τα μηνύματά της;

   Χμμμ... δεν είναι μόνο μία, είναι πολλές. Ανακαλώ μερικές:

"Η θάλασσα μέσα μου" (The sea inside/Mar Adentro, 2004) trailer

"Οι Άθικτοι (Intouchables, 2011) trailer

"Οι μέρες της αφθονίας σας είναι μετρημένες (Die Fetten Jahre sind vorbei/The Educators, 2004) trailer

"Her" (2013) trailer


  Και οπωσδήποτε, δεν μπορώ να μην αναφέρω δύο animation μικρού μήκους, μια κατηγορία ταινιών στην οποία έχω μεγάλη αδυναμία:

"La Maison en Petits Cubes"


"Father and daughter" - αυτή την είδα για πρώτη φορά μόλις χθες, στην Άμυ (Ακροβατώντας στις ψυχές της σιωπής). Αν και συνήθως προσπαθώ να είμαι σκληρό καρύδι και να με ελέγχω, με αυτό το animation τελικά έκλαψα σαν μωρό. 

   Αν έχετε λίγο χρόνο, δείτε τις ταινίες πατώντας στους συνδέσμους. Θα καταλάβετε τι εννοώ.


2. Τι σε εμπνέει περισσότερο; 

   Εμπνέομαι από τα πάντα. Ακόμη και από το πιο απλό που θα δω, θα ακούσω, θα διαβάσω ή θα παρατηρήσω, στο νου μου γεννιούνται δεκάδες ιδέες. Άλλες τις κάνω πράξη, άλλες απλά περιμένουν υπομονετικά τη σειρά τους.


3. Ποια πόλη-χώρα ή νησί θα πρότεινες ανεπιφύλακτα σε κάποιον και γιατί;


  Για τουρισμό; Όπου και να πάει κανείς, ό,τι νέο και να γνωρίσει, είναι καλό. Ανοίγει τους ορίζοντές μας.
   Για μόνιμη διαμονή; Θα του έλεγα να πάει όπου πραγματικά θα ήθελε ο ίδιος, όπου θα ένιωθε καλύτερα και θα είχε μεγαλύτερες πιθανότητες να νιώσει "σαν στο σπίτι του". 


4. Ποιο τραγούδι σε εκφράζει αυτή την περίοδο;

   Μουσική ακούω συνέχεια, δεν μπορώ χωρίς αυτή. Ακόμη και τώρα που γράφω, ακούω ένα ροκ αθηναϊκό ραδιοφωνικό σταθμό, μέσω internet. Δυσκολεύομαι όμως να ξεχωρίσω κάποιο συγκεκριμένο τραγούδι, γιατί αναλόγως τη διάθεσή μου ή τις σκέψεις μου κάθε μέρα, επιλέγω να ακούσω και την αντίστοιχη μουσική.  


5. Ποιο ήταν το αγαπημένο σου παιδικό παραμύθι;

♥ Ο Μικρός Πρίγκηπας, Αντουάν ντε Σαιντ-Εξυπερύ
♥ Το δέντρο που έδινε, Σελ Σιλβερστάιν
♥ Το κομμάτι που λείπει συναντά το μεγάλο Ο, Σελ Σιλβερστάιν


   Δεν "ήταν" απλά, είναι ακόμη τα αγαπημένα μου παιδικά παραμύθια. Και θα είναι... 



6. Αν δεν έχεις κάνει κάτι extreme, τι θα ήθελες να τολμήσεις;

   Μια δεκαετία πριν (και βάλε), έκανα αρκετά extreme πράγματα. Τώρα; Δεν ξέρω. Θα ήθελα να δοκιμάσω να πετάξω με ελικόπτερο... και ίσως, γιατί όχι; να μου μάθουν να το πιλοτάρω.


7. Ένας νέος blogger ζητάει την συμβουλή σου.
Τι θα του έλεγες;

   Έχει συμβεί δύο φορές, και ένιωσα και τις δύο μεγάλη τιμή που μου ζήτησαν τη γνώμη μου και τη βοήθειά μου. Θα του έλεγα τα πάντα, ό,τι ξέρω και ό,τι θα ήθελε να ξέρει για να κάνει τα πρώτα του βήματα και να το χαρεί, όπως το χάρηκα και το χαίρομαι κι εγώ.  


8. Αν είχες την επιλογή να γυρίσεις πίσω στον χρόνο,
σε ποια εποχή θα προτιμούσες να ζήσεις;

   27 Νοεμβρίου του 1986, με το μυαλό που έχω τώρα όμως... μόνο και μόνο για να αποτρέψω ένα γεγονός της επόμενης μέρας.


9. Ποια θεωρείς πως είναι μία από τις μεγαλύτερες ανακαλύψεις στην ανθρωπότητα;

  Πολλές είναι, αλλά θα πω την ανακάλυψη της φωτιάς από τον άνθρωπο, λόγω του τεράστιου φάσματος των χρήσεών της. Χωρίς αυτή, σκεφτείτε πόσα πράγματα δεν θα ήταν εφικτά! Και δεν εννοώ μόνο τα αυτονόητα (μαγείρεμα, θέρμανση)... Από την κατεργασία κάθε υλικού και στοιχείου (μέταλλα, χημικά για την παρασκευή φαρμάκων κλπ), έως τη δυνατότητα να περιηγούμαστε στο διάστημα, η φωτιά είναι απαραίτητη. 


10. Αν σου πρότειναν να γράψεις την βιογραφία 
ενός ανθρώπου, ποιον θα επέλεγες και γιατί;

  Μου ανέθεσαν κάτι παρόμοιο κάποτε, στα πλαίσια μιας πανεπιστημιακής εργασίας με θέμα τις "αφηγήσεις ζωής" γυναικών. Κλήθηκα επίσης να προσεγγίσω τα βιογραφικά, κατά βάση, κείμενα που θα προέκυπταν έπειτα από τις απομαγνητοφωνήσεις, με μια ψυχαναλυτική οπτική. Επέλεξα μια γειτόνισσα, έτσι απλά, χωρίς καλά-καλά να την ξέρω, σκεπτόμενη πως η ζωή του κάθε ανθρώπου είναι ενδιαφέρουσα. Τόσες προσωπικές ιστορίες... Απεδείχθη πως είχα δίκιο. Ήταν όντως.


11. Αν κάποτε το "Ψωμί, Παιδεία, Ελευθερία"  ήταν το σύνθημα, 
τώρα ποιο πιστεύεις πως αντιπροσωπεύει την εποχή μας;

  Κάπου, κάποτε, μα δε θυμάμαι πού, είχα διαβάσει πως το σύνθημα "Ψωμί, Παιδεία, Ελευθερία", στην εποχή μας έχει μετατραπεί σε "Φραπέ, Μπριζόλα, Coca Cola". Δεν μου αρέσει, αλλά δυστυχώς έτσι είναι.
  Έχω την (πικρή) εντύπωση πως αν αυτά τα τρία μας τα στερήσουν, τότε θα σηκωθούμε και θα εξεγερθούμε...



   Κανονικά θα έπρεπε τώρα να προωθήσω το βραβείο σε 11 φιλικά μου blog, αλλά δεν θα το κάνω.

   Πήρα μια απόφαση... και ξέρω πως η Κατερίνα δε θα με παρεξηγήσει, και το ίδιο και εσείς. Ξέρετε όλοι σας πως σας αγαπώ και σας εκτιμώ, έτσι δεν είναι; 

  Η διαδικασία του ψαξίματος φιλικών μου ιστολογίων που δέχονται βραβεία και της προώθησης των βραβείων σε τόσα πολλά σε αριθμό ιστολόγια, έχει αρχίσει να με προβληματίζει πολύ. Συχνά, ορισμένοι διαχειριστές καταλήγουν να αποδέχονται τα βραβεία εις πολλαπλούν... (ποιον από όλους μας να κακοκαρδίσουν);

  Γι΄αυτό το λόγο, θα συνεχίσω κανονικά να δέχομαι τα βραβεία σας και να απαντώ στις ερωτήσεις τους, γιατί είναι τιμή για μένα... όμως δεν θα τα προωθώ πάντα, ή θα αλλάζω τέλος πάντων κάποιους κανόνες τους κατά το δοκούν, μέχρι να αισθανθώ πως δε θα φέρνω κανέναν σας σε δύσκολη θέση και... καταναγκαστική εργασία...

  Ελπίζω να μη μου θυμώσετε και να μη με παρεξηγήσετε. 

  Οι δικές μου ερωτήσεις είναι δύο, και αν θέλετε, μπορείτε να μου τις απαντήσετε στο σχόλιό σας.

1. Αν κάποιος εμφανιζόταν μπροστά σας και σας έλεγε πως με ένα μαγικό τρόπο θα μπορούσε να πραγματοποιήσει τρεις ευχές σας, ποιες θα ήταν αυτές;

2. Ένα βιβλίο που αγαπάτε και θα μου προτείνατε να διαβάσω. Τι είναι αυτό που σας κέρδισε στο συγκεκριμένο βιβλίο; 


  Σας στέλνω πολλά φιλιά! Καλή Κυριακή!

   

38 σχόλια:

  1. ღღ

    Έλλη μου χαίρομαι πολύ που απάντησες και εννοείται πως δεν θα παρεξηγούσα ποτέ την κίνησή σου όπως και άλλων bloggers που είναι δικαίωμά τους πως θα διαχειριστούν το εκάστοτε βραβείο!

    Από τις ταινίες που ξεχωρίζεις έχω δει μόνο την πρώτη, το Her είναι ήδη στο αρχείο μου και θα το δω σύντομα! Θα δω τώρα και τις ταινίες μικρού μήκους μιας και ξέρεις πως έχουμε την ίδια αγάπη για αυτές! ;)

    Θα ήταν πολύ ξεχωριστή εμπειρία αυτή με την βιογραφία..
    Το ένστικτό σου δεν σε πρόδωσε!!

    Το 11ο είναι πραγματικά λυπηρό. Ίσως θα έπρεπε να θέσω διαφορετικά το ερώτημα.. Ποιο θα θέλατε εσείς να είναι το σύνθημα, προς τα που να βαδίζουμε..

    Καλή Κυριακή φιλιά πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κατερίνα μου, σ΄ευχαριστώ για την κατανόηση και φυσικά, για το βραβείο που μου χάρισες!
      Το "Her" ήταν μια από τις καλύτερες ταινίες που έχω δει τελευταία, και με πολύ πρωτότυπο σενάριο. Δίνει τροφή για σκέψη... Να τη δεις, δε λέω τίποτε άλλο! ;-)
      Όσο για τη βιογραφία, όντως ήταν ξεχωριστή εμπειρία. Χωρίς να το ξέρω και χωρίς να το έχω σχεδιάσει, μιας και το άτομο το διάλεξα με τυχαία επιλογή, βρέθηκα μπροστά σε αρκετές εκπλήξεις. Τη μαγνητοφωνούσα και σκεφτόμουν όσο μιλούσε "πράγματι ακούω κάτι τέτοιο τώρα";
      Το 11ο ερώτημα μια χαρά το έθεσες εσύ... ήταν η πρώτη μου σκέψη όμως η απάντηση που σου έδωσα. Πολλά θα ήθελα να είναι τα συνθήματα, αλλά είμαι φύσει ρεαλίστρια... δεν μπορώ να παραβλέψω την πραγματικότητα και το πού βαδίζουμε.
      Φιλάκια πολλά-πολλά!♥

      Διαγραφή
  2. Ποση αλήθεια υπάρχει στις απαντήσεις σου... Χαρηκα πολυ να τις διαβάζω.. Καλο απόγευμα..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ΄ευχαριστώ! Κι εγώ χάρηκα που πέρασες. Καλό απόγευμα επίσης! :)

      Διαγραφή
  3. Αστέρι μου, τί όμορφες απαντήσεις!
    (Οκ, στις ταινίες που επέλεξες δεν ξέρω την τύφλα μου(!), αλλά κατα τ' άλλα μου άρεσε πολύ ο τρόπος που απάντησες!)
    ==Το 8 σου ένιωσα πως κρύβει πόνο, αλλά δεν θα ήθελα να σταθώ εκεί...==
    Προσωπικά, δεν με ενοχλεί καθόλου ο τρόπος που αποφάσισες να χειρίζεσαι τα βραβεία (θα ήμουν μεγάλη υποκρίτρια αν το έκανα! Αφού δεν έχω αφήσει κανόνα για κανόνα που να μην τον... καταπατήσω!!!)
    ;-)
    Θα σου απαντήσω εδώ στις ερωτήσεις σου, λοιπόν:
    1) Αν κάποιος εμφανιζόταν μπροστά σας και σας έλεγε πως με ένα μαγικό τρόπο θα μπορούσε να πραγματοποιήσει τρεις ευχές σας, ποιες θα ήταν αυτές;
    Προφανώς, δεν θα ήθελες να σου απαντήσω "υγεία" κτλ, οπότε θα ζητούσα μία ευχή και μόνο: ΝΑ ΑΠΟΚΤΗΣΩ ΑΠΕΡΙΟΡΙΣΤΩ ΑΡΙΘΜΟ ΕΥΧΩΝ!
    2) Ένα βιβλίο που αγαπάτε και θα μου προτείνατε να διαβάσω. Τι είναι αυτό που σας κέρδισε στο συγκεκριμένο βιβλίο;
    Το ΄χω ξαναπεί πολλές φορές: "Ο κόσμος της Σοφίας". Το διάβασα για πρώτη φορά στο Λύκειο, μετά από παρότρυνση της καθηγήτριας φιλοσοφίας μου και παρόλο που είναι ένα αρκετά... μεγάλο βιβλίο, σε ένα Σαββατοκύριακο το είχα τελειώσει! Έκτοτε, κάθε φορά που το διαβάζω, ανακαλύπτω νέα πράγματα και νέες οπτικές! Ουσιαστικά είναι η ιστορία της φιλοσοφίας ανα τους αιώνες, αλλά δοσμένη με σαφή, κατανοητό και διασκεδαστικό τρόπο!
    (Αυτό δεν είναι σχόλιο: μυθιστόρημα είναι! Sorry για το σεντόνι!)
    ΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Λοιπόν, το πόσο χαίρομαι τα σχόλια-σεντόνια, δεν περιγράφεται!! Να το κάνεις πιο συχνά! :)
      Σ΄ευχαριστώ πάρα πολύ που απάντησες στις ερωτήσεις! Το βιβλίο δεν το ξέρω (ευκαιρία να το μάθω) και το τζίνι το έκανες με τα κρεμμυδάκια... 3 ευχές είπαμε, κοπελιά!! Εσύ έκανες μία και να καίει, αχαχα!!!
      ΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ ατελείωτα!

      Διαγραφή
  4. Συγχαρητήρια γιά τό βραβείο Ελλη μου!!Τό αξίζεις!!Μού άρεσαν όλες οι απαντήσεις σου!!Οσο γιά τό σύνθημα"Ψωμί,Παιδεία,Ελευθερία",έχη χαθεί,πρό πολλόύ τό νοήμα του δυστυχώς!!Καλό βράδυ!Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ΄ευχαριστώ, Δήμητρά μου!
      Εγώ πάλι νομίζω πως τώρα, αυτές οι 3 λέξεις μαζί ισχύουν ως αίτημα περισσότερο από κάθε άλλη φορά... Βλέπεις, χάσαμε και το ψωμί, και την παιδεία και την ελευθερία μας.
      Παρόλα αυτά, μένουμε στάσιμοι, περιμένοντας να δούμε τι άλλο θα χάσουμε ακόμα. Δεν είναι τρελό;
      Καλό βράδυ επίσης, φιλιά πολλά.

      Διαγραφή
  5. Πολύ όμορφες οι απαντήσεις σου.
    Θα σου απαντήσω στις ερωτήσεις σου...
    1. Αν κάποιος εμφανιζόταν μπροστά σας και σας έλεγε πως με ένα μαγικό τρόπο θα μπορούσε να πραγματοποιήσει τρεις ευχές σας, ποιες θα ήταν αυτές;
    - Να υπήρχε υγεία για όλους.
    - Να σταματούσε ο πόλεμος.
    - Να είχαμε την οικονομική δυνατότητα ώστε να κάνουμε όνειρα για το μέλλον.

    2. Ένα βιβλίο που αγαπάτε και θα μου προτείνατε να διαβάσω. Τι είναι αυτό που σας κέρδισε στο συγκεκριμένο βιβλίο;
    "Το σπίτι των πνευμάτων" της Ιζαμπέλ Αλιέντε.
    Καλή βδομάδα!!
    Πολλά φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ΄ευχαριστώ που μου απάντησες!
      Το βιβλίο της Αλιέντε το έχω διαβάσει, είναι πολύ καλό. Αυτή η συγγραφέας μου αρέσει πολύ...
      Φιλιά κι από εμένα και καλή εβδομάδα!

      Διαγραφή
  6. Με γεια το βραβείο σου. Να έχεις μια όμορφη και γλυκιά εβδομάδα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Όπως πάντα υπέροχες απαντήσεις! :) Φαίνεσαι πολύ ωραίος χαρακτήρας. Στη πρώτη ερώτηση θα έλεγα άπειρες ευχές και μετά θα ξεκινούσα τη λίστα! Στη δεύτερη ερώτηση θα έλεγα Ο ξένος του Καμύ (πολύ πιθανό και να το έχεις διαβάσει) και στο προτείνω γιατί όταν το είχα διαβάσει ένιωσα ότι άλλαξε όλος ο τρόπος σκέψης μου.Βέβαια ήμουν πιο μικρή και πριν πάω πανεπιστήμιο οπότε δεν ξέρω μπορεί να φταίει και αυτό που μου άρεσε τόσο! Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. :))) Σ΄ευχαριστώ!
      Το καημένο το τζίνι θα έμενε για πάντα κοντά σου, για να εκπληρώνει τις ευχές, αχαχα!!
      Το βιβλίο που προτείνεις δεν το έχω διαβάσει. Στα υπόψη!
      Φιλιά κι από εμένα!

      Διαγραφή
  8. Na το χαίρεσαι το βραβειάκι σου! Καλη εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Έλλη μου, μου άρεσαν πολύ οι απαντήσεις σου και το ενδιαφέρον μου κέντρισε η βιογραφία της γειτόνισσας! θα'θελα να τη διαβάσω!! Θα απαντήσω και στις ερωτήσεις σου φυσικά! 1. Η πρώτη ευχή υγεία, η δεύτερη αγάπη και η τρίτη ευτυχία για όλο τον κόσμο!!! 2. Πιστεύω θα το έχεις διαβάσει, αλλά είναι η Αλίκη στη Χώρα των Θαυμάτων! Φιλάκια πολλά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ΄ευχαριστώ που μου απάντησες! Το έχω διαβάσει το βιβλίο, ναι! Αλλά θα ήθελα να το ξαναδιαβάσω...
      Όσο για τη βιογραφία, ας πω και κάτι από τα... παρασκήνια: ήμουν μικρή και άγουρη... και σαν "εργασία" μου είχε φανεί πολύ δύσκολη. Όχι όσον αφορά τα διαδικαστικά της, αλλά κυρίως όσον αφορά τη στάση που θα έπρεπε να τηρήσω απέναντι σε κάποιον που μου εξιστορεί τη ζωή του (και τα καλά και τα άσχημα), ενώ τον μαγνητοφωνώ. Αποστασιοποιημένη; Ουδέτερη; Ερευνητική και κάπως απόμακρη; Στάση συμπάθειας και κατανόησης; Φιλική; Μ΄αυτό είχα προβληματιστεί αρκετά, θυμάμαι.
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  10. Ξέρεις τι με ξάφνιασε ευχάριστα; Η βιογραφία της γειτόνισσας. Είναι κάτι που το σκέφτομαι διαρκώς κι εγώ. Πως θα ήθελα πολύ να γίνω ο βιογράφος απλών ανώνυμων ανθρώπων. Επίσης, επιβεβαίωσες την άποψή μου για σένα. Πως εμπνέεσαι απ' το πιο ασήμαντο ερέθισμα που θα δεχτείς στην καθημερινότητά σου. Το αναδεικνύεις και το κάνεις τέχνη. Ευλογία να προσηλώνεις τη ματιά σου σε όσα περνάνε απαρατήρητα απ' τους πολλούς!
    Χάρηκα που σε γνώρισα λίγο παραπάνω μέσα απ' τις απαντήσεις σου. Να είσαι πάντα καλά Έλλη μου!...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να σου πω την αλήθεια, θα σου ταίριαζε τόσο πολύ! Έχω δει τον τρόπο που γράφεις, τις φορές που βασίζεσαι σε αληθινές ιστορίες και γεγονότα. Συνήθως τα προσεγγίζεις πιο λογοτεχνικά, δεν κάνεις απλή αναφορά και καταγραφή τους, όπως και να έχει όμως η γραφή σου είναι φοβερή. Σου εύχομαι λοιπόν να καταφέρεις να πραγματοποιήσεις το όνειρό σου κάποια στιγμή.
      Σ΄ευχαριστώ τόσο πολύ για όσα μου έγραψες! Κι εσύ να είσαι πάντα καλά.
      Φιλιά πολλά.

      Διαγραφή
  11. Δυστυχώς Έλλη μου το 11 είναι πάλι επίκαιρο και όχι στη "μεταλλαγμένη" του μορφή..
    Όσο για τα βραβεία κι εγώ δυσκολευόμουν να "ξεχωρίσω" ή να ψάχνω να βρω ποιος δέχεται, δε δέχεται, το πήρε, δεν το πήρε και ήθελα να κάνω σωστή δουλειά και να μη φορτώνω τον άλλον, αν δεν το επιθυμεί, έτσι συχνά τα αφήνω ελεύθερα όπως λέω...
    Κι επειδή μόνιμα καταπατάω ή "κλέβω"τους όρους, θα κλέψω και στις δικές σου ερωτήσεις και θα απαντήσω μόνο στη δεύτερη.
    Θες ένα βιβλίο ε?...χμμμ...Θα πω τα Ανεμοδαρμένα Ύψη της Έμιλι Μπροντέ,για εκείνη την ατμόσφαιρα, για εκείνον τον τόπο κι εκείνον τον παράξενο έρωτα..
    Φιλιά πολλά και καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σχετικά με τα βραβεία, χαίρομαι που όχι μόνο καταλαβαινόμαστε, αλλά έχουμε και κοινή θεώρηση!
      Κι εγώ έχω καταπατήσει όρους αρκετές φορές... αλλά ανεπίσημα, χεχε! Τώρα αποφάσισα να το... επισημοποιήσω.
      Μου ξεγλίστρησες στην πρώτη ερώτηση, αλλά μου πρότεινες φοβερό βιβλίο στη δεύτερη... οπότε δεν θα σε "μαλώσω", αχαχα!
      Καλή εβδομάδα, Μαρία μου, φιλάκια πολλά!

      Διαγραφή
  12. Τελικά εκτός του έχουμε κοινά μουσικά ακούσματα λατρεύουμε τα ίδια παραμύθια! Για μένα αυτά είναι παραμύθια ιδανικά χωρίς κανένα παραμύθιασμα!!!
    Μην αγχώνεσαι...καλά κάνεις και καταστρατηγείς τους κανόνες των παιχνιδιών κατά το δοκούν . Σκοπός είναι να περνάμε καλά. Όχι να αγχωνόμαστε!

    Τρεις ευχές....
    Επειδή λατρεύω τα γεροντάκια μου θα ήθελα να τα έχω πολύ καιρό στη ζωή μου.
    Επειδή έχω ταλαιπωρηθεί στα εργασιακά μου θα ήθελα μια δουλειά στο αντικείμενο μου.
    Κι επειδή δεν έγινα μάνα θα ήθελα να μου έδινε την ευκαιρία μιας δικής μου οικογένειας.

    Γενικά προτείνω σε άλλους τον μικρό πρίγκιπα και το Να ζεις Να αγαπάς και Να μαθαίνεις.
    Σε σένα θα πρότεινα κάτι άλλο: Οικογένεια, μαζί όμως αλλιώτικα
    http://www.biblionet.gr/book/16204/Napier,_Augustus_Y./%CE%9F%CE%B9%CE%BA%CE%BF%CE%B3%CE%AD%CE%BD%CE%B5%CE%B9%CE%B1,_%CE%BC%CE%B1%CE%B6%CE%AF_%CF%8C%CE%BC%CF%89%CF%82_%CE%B1%CE%BB%CE%BB%CE%B9%CF%8E%CF%84%CE%B9%CE%BA%CE%B1

    Ψυχολογία που διαβάζεται ως μυθιστόρημα κι αντίστροφα!
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το περίμενα πως όχι μόνο θα ήξερες τα παραμύθια, αλλά και πως θα συμφωνούσες μαζί μου για την επιλογή τους! Είναι καταπληκτικά και συνιστούν κατηγορία από μόνα τους. Δεν υποτιμώ τα άλλα είδη (κλασικά/λαϊκά/ψυχαγωγικά) αλλά για μένα αυτά τα τρία παραμύθια λένε δυο λόγια και σε βάζουν να σκεφτείς χίλια. Και διαβάζονται άνετα και από έναν ενήλικα. Ένα παιδί, διαβάζοντάς τα θα ψυχαγωγηθεί, ένας ενήλικας θα λάβει τροφή για σκέψη.
      Οι ευχές σου εύχομαι να πραγματοποιηθούν!
      Το να Ζεις, Να αγαπάς και να Μαθαίνεις το έχω διαβάσει. Το άλλο που μου προτείνεις, όχι. Στα υπόψη κι αυτό!
      Φιλάκια και σε ευχαριστώ!

      Διαγραφή
  13. To Her μου άρεσε και μένα πάρα πολύ, το σκεφτόμουν για τρείς μέρες μετά!
    Καλή βδομάδα Έλλη :) Φιλί *

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εγώ το ίδιο έπαθα μ΄αυτή την ταινία... πολύ ενδιαφέροντα το σενάριο και τα μηνύματά της.
      Καλή εβδομάδα επίσης! Φιλιά πολλά! :)

      Διαγραφή
  14. Καλημερα Ελλη μου!
    Καλη εβδομαδα να εχεις!
    Συγχαρητηρια για το βραβειο σου!
    Μου αρεσαν παρα πολυ οι απαντησεις σου.
    Τις ταινες εκτος τους αθικτους δεν τις ξερω, θα τις δω οπωσδηποτε!
    φιλακια πολλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα και καλή σου εβδομάδα, Κική μου!
      Σ΄ευχαριστώ πολύ!
      Φιλιά κι από μένα!

      Διαγραφή
  15. Πολύ ωραίες απαντήσεις!Να χαίρεσαι το βραβειάκι σου!Εγώ ξεχώρισα αυτό που είπες ότι δε μπορείς να ζήσεις χωρίς μουσική!Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χεχε... συνέχεια ακούω! Και τώρα που σου απαντώ στο σχόλιο!
      Χωρίς μουσική, η μέρα μου φαίνεται πάντα σαν να της λείπει κάτι...
      Φιλιά κι από εμένα, καλή εβδομάδα να έχεις!

      Διαγραφή
  16. 1) Έχω μόνο μια ευχή: να γίνουν καλά τα παιδιά που καρδιοχτυπάμε για εκείνα, να γίνουν καλά όλα τα παιδιά του κόσμου, γίνεται;;;
    2) "Ασκητική" Καζαντζάκης, όλη η φιλοσοφία και η αλήθεια της ζωής...
    Πολλά γλυκά φιλιά! (ελπίζω να μην αντιμετώπισες πρόβλημα με το θέμα)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αντεύχομαι, μέσα από την καρδιά μου!
      Δεν αντιμετώπισα κανένα πρόβλημα χθες, όλα εντάξει! Ελπίζω και εύχομαι τώρα όλα να πάνε καλά...
      Ευχαριστώ για την πρόταση του βιβλίου.
      Πολλά φιλάκια και την αγάπη μου!

      Διαγραφή
  17. Απαντήσεις όμορφες, στοχαστικές, ψαγμένες αλλά όχι "δηθεν"! Τι καλά που, έστω και έτσι, γνώρισαμε και άλλες πτυχές της Ελλης!!
    Οσο για τις τρεις δικές μου ευχές -
    1) Να γυρίσει το χαμόγελο αλλά και τα όνειρα και οι ελπίδες, στους νέους ανθρώπους γιατι αυτοί είναι που θα στηρίξουν την Ελλάδα,
    2) Να μάθουμε επιτέλους από τα λάθη μας χαράζοντας μια νεα πορεία,
    3) Να μη σταματήσουμε να χαμογελάμε και να ρουφάμε την κάθε στιγμή της ζωής .
    Οσο για το βιβλίο : " Η κλέφτρα των βιβλίων" του Markus Zusak - απλά συγκλονιστικό!!
    Φιλιά πολλά, να'χεις μιαν όμορφη και γλυκειά εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πέπη μου, σε ευχαριστώ πολύ για τα γλυκά σου λόγια!
      Εύχομαι οι ευχές σου να πραγματοποιηθούν! Αυτές δεν χρειάζονται τόσο τη βοήθεια ενός τζίνι... το μόνο που χρειάζεται για να γίνουν είναι να το συνειδητοποιήσουμε εμείς οι ίδιοι και να πάρουμε τις κατάλληλες αποφάσεις.
      Το βιβλίο που προτείνεις δεν το έχω διαβάσει, έχω ακούσει όμως καλά λόγια για την ταινία, οπότε φαντάζομαι πως το βιβλίο θα είναι ακόμη καλύτερο.
      Σ΄ευχαριστώ για την πρόταση!
      Φιλιά πολλά και καλή σου εβδομάδα!

      Διαγραφή
  18. Όμορφες οι απαντήσεις σου.
    Φιλάκια ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Εσύ παιδί μου είσαι δικός μου άνθρωπος.
    Και μόνο ότι σου αρέσει η ταινία "ΟΙ ΜΕΡΕΣ ΤΗΣ ΑΦΘΟΝΙΑΣ ΣΑΣ ΕΙΝΑΙ ΜΕΤΡΗΜΕΝΕΣ"σε κατατάσσει στις αγαπημένες της xristin γιατί με την ταινία αυτή κατάλαβα ότι όσο και να κουνιέμαι και να κάνω την επαναστάτρια,μια βολεμένη και συμβιβασμένη του κερατά είμαι που αν και ξέρει ότι τα επαναστατικά ιδανικά του 68 έχουν πεθάνει αρνείται να το δεχτεί και επιμένει να το παίζει επαναστάτρια.
    Τις φιλούρες μου

    Υ.γ
    Μου άρεσε και το θάρρος σου να πείς ότι δεν θέλεις να προωθήσεις το βραβείο αλλά μόνο να απαντήσεις στις ερωτήσεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εντάξει, αυτή η ταινία ήταν -εν ολίγοις- καταπληκτική.
      Την είδα μια φορά και μου έμεινε σαν να την είδα χίλιες...
      Χαίρομαι που την έχεις δει.
      Όσο για το θάρρος... αυτό είναι που λένε "έχω το θάρρος της γνώμης μου"!!! Χαχαχα!!
      (μεταξύ μας... παρόλο που το πληκτρολόγιο με "κρύβει", θέλω να σας λέω την αλήθεια... δεν μου κάθεται καλά αλλιώς).
      Φιλάκια, Xristin μου, να είσαι καλά!

      Διαγραφή

Μη διστάσετε να μου πείτε τη γνώμη σας... Χαίρομαι πάντοτε την επικοινωνία μαζί σας!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...