Σάββατο 29 Μαρτίου 2014

Τοπία στην ομίχλη... και τοπία στο φως

   Πήγαμε την προηγούμενη βόλτα μας στα μέσα Φεβρουαρίου... θυμάσαι;

 Πώς πέρασε ο καιρός από τότε... πέρασε γρήγορα, σαν νερό. Ο Μάρτιος κοντεύει να τελειώσει. Είναι καιρός να φύγουμε ξανά, να πάμε κάπου μαζί - όπως σου υποσχέθηκα - και να αφήσουμε το νου και την ψυχή μας να ξεφύγει και να γαληνέψει.


Φύγαμε, λοιπόν.  Περνώ με το αυτοκίνητο να σε πάρω. 
Θα βρούμε βροχή στο δρόμο μας και ομίχλη... αλλά δεν πειράζει.
Πάμε σε ένα μέρος μαγικό, ένα μέρος που είναι όμορφο κάθε εποχή, με κάθε καιρό. 

Η ομίχλη απλώνεται γύρω μας αέρινα και αφήνει πάνω μας το υγρό της χάδι.
 Κάνει το δρόμο που ανοίγεται μπροστά μας να δείχνει μυστηριώδης...


Ξέρω, δε σου έχω πει ακόμη πού πάμε. 
Όμως πλησιάζουμε...  αν δεις γύρω σου, θα καταλάβεις.

Βρισκόμαστε στη λίμνη Πλαστήρα, σε έναν τόπο-παράδεισο για τους φυσιολάτρες.
Αυτό εδώ είναι το φράγμα. Θα το περάσουμε και θα κατευθυνθούμε στην άλλη πλευρά.


 Η βροχή ξέπλυνε τη σκόνη...  το βουνό μας υποδέχεται ολοκάθαρο,  
ντυμένο ακόμη με τα χρώματα του χειμώνα. 


Ορμητικά νερά κατηφορίζουν στις πλαγιές, δημιουργώντας ρυάκια και μικρά ποτάμια.
Νερά βιαστικά, που τρέχουν ασταμάτητα θέλοντας να συναντήσουν τη λίμνη. 
Μας τραγουδούν το δικό τους κελαρυστό τραγούδι - τ΄ακούς; - και μας προσπερνούν. 


Εδώ θα σταματήσουμε για λίγο. Θέλω να σου δείξω τα χρώματα της φύσης. 
Θέλω να σου δείξω αυτό το παγκάκι που μοιάζει σαν να μας περιμένει.
Σε καλώ να παρακολουθήσεις το ταξίδι του νερού, να οσμιστείς το βρεγμένο χώμα.

  Εδώ, γόνιμο χώμα και γάργαρο νερό μπερδεύονται, ανακατεύονται...
και αποφασίζουν στο τέλος να ακολουθήσουν κοινή πορεία.


Ταξιδεύουν μαζί προς τη λίμνη, για να της προσφέρουν τα πολύτιμα δώρα τους.
Και κάπου, σε μια άκρη της, η λίμνη καλωσορίζει επιτέλους το νερό του βουνού.


Συνεχίζουμε κι εμείς το ταξίδι μας στο ομιχλώδες τοπίο.
Πόσο όμορφο και πόσο διαφορετικό φαίνεται έτσι το βουνό...


Πάνω από το γκρεμό, μερικές κούνιες, μοναχικές και έρημες, 
περιμένουν μάταια να έρθουν τα παιδιά και να καθίσουν στην αγκαλιά τους.
Προς το παρόν, για μόνη σύντροφό τους θα έχουν την ομίχλη.


Κάπου αλλού, μικρά δέντρα υψώνουν τα γυμνά κλαδιά τους στον ουρανό. 
Αναζωογονημένα από τη βροχή, προσμένουν το άγγιγμα της άνοιξης για να ξαναγεννηθούν.


Κατεβαίνουμε χαμηλότερα. Να και η λίμνη. 

Το νερό που κυλάει, λίγο πριν τη συναντήσει, ζωγραφίζει
 στο διάβα του φιδογυριστά μονοπάτια πάνω στο χώμα. 




Δε θα μείνουμε πολύ όμως εδώ. Θα ανηφορίσουμε πάλι... 
και θα προσπαθήσουμε να θαυμάσουμε τη λίμνη από ψηλά.


Είμαστε ψηλά, στο χωριό Νεοχώρι. Ο καιρός δε στάθηκε σύμμαχός μας, τελικά.
Μπροστά μας απλώνεται όλη η λίμνη... αλλά δεν μπορούμε να τη δούμε.
Ένα ανάλαφρο, μπαμπακένιο, νεφελώδες σεντόνι, την έχει σκεπάσει από άκρη σ΄άκρη.


Και σε λίγο νυχτώνει... 


Στενοχωρήθηκες, ε; Το κατάλαβα...
Μην ανησυχείς. Το έχω φροντίσει. Απόψε θα μείνουμε εδώ.
Έχω κρατήσει ένα δωμάτιο για μας. Έχει τζάκι και θέα στη λίμνη. 
Ξεκουράσου, ελπίζω το πρωί που θα ξυπνήσουμε ο καιρός να είναι καλύτερος... 
και να καταφέρουμε να θαυμάσουμε τη θέα.



Zzzzzzzzzzzzz......


!!!!!!!
Ξημέρωσε! Έλα, σήκω!!! 

Κοίτα έξω από το παράθυρό μας, η πλάση φόρεσε τα καλά της!

Φόρεσε κι εσύ κάτι για να προστατευτείς από την ψύχρα του πρωινού... 
και έλα γρήγορα έξω στη βεράντα μαζί μου! 

\

Σου έχω φέρει καφέ. Κάθισε δίπλα μου να δούμε τη φύση που ξυπνάει... 



(Τυχεροί οι κάτοικοι του Νεοχωρίου που βλέπουν καθημερινά αυτή τη θέα, δε νομίζεις;)




Ο ήλιος ανέβηκε ψηλά κι η μέρα έχει ζεστάνει. 
Σκέφτομαι να πάμε να δούμε τον Βοτανικό Κήπο Νεοχωρίου, τι λες;

Στην είσοδο, μας προμηθεύουν με έντυπο υλικό και με ένα χάρτη.



"Θέση ανάπαυσης (και περισυλλογής)"... μας ανακοινώνει η ταμπελίτσα...


Ενημερωνόμαστε από τα έντυπα για τα δέντρα, τα φυτά και τα βότανα 
που φιλοξενούνται εδώ... και τα γνωρίζουμε ένα-ένα. 
Ο κήπος καταλαμβάνει έκταση 10 στρεμμάτων.








Δίπλα από το Βοτανικό Κήπο, απλώνεται η λίμνη.
Τώρα που ο ουρανός είναι καθαρός, το τοπίο είναι υπέροχο.



Δυο πουλιά σταματούν τη συνομιλία τους και μας κοιτούν με περιέργεια. 


Τους υποσχόμαστε νοερά πως κάπως, κάποτε, θα έρθουμε ξανά στον όμορφο τόπο τους.


Τώρα ξέρεις: με ομίχλη, με ηλιόφως, με χιόνι ή χωρίς... αυτός ο τόπος είναι μαγεία. 



→   Η Λίμνη Πλαστήρα βρίσκεται 25 χλμ. περίπου δυτικά της Καρδίτσας, σε υψόμετρο 800 μ. Το τοπίο είναι συναρπαστικό, καθώς η πανέμορφη λίμνη αγκαλιάζεται από ψηλά, κατάφυτα βουνά, ενώ η περιοχή θεωρείται "παράδεισος" για κάθε φυσιολάτρη.
  Η λίμνη δημιουργήθηκε εκεί που υπήρχε παλαιότερα ο ποταμός Ταυρωπός, που φιδογυρίζοντας αργοκυλούσε νότια για να συναντήσει τον Αχελώο. Η περιοχή αυτή ονομαζόταν "Νεβρόπολη", πιθανώς από την πληθώρα των ελαφιών που διαβιούσαν εκεί κάποτε (νεβρός=το νεογνό του ελαφιού). Περίπου το 1928, ο Στρατηγός Νικόλαος Πλαστήρας συνέλαβε την ιδέα για την κατασκευή ενός φράγματος που θα έδινε λύση στο πρόβλημα της άρδευσης του θεσσαλικού κάμπου, της ύδρευσης της Καρδίτσας και άλλων κοινοτήτων, αλλά και την παραγωγή ηλεκτρικού ρεύματος, με την εκμετάλλευση της δύναμης του νερού.
  Έτσι προέκυψε η λίμνη Ταυρωπού, που αργότερα μετονομάστηκε σε λίμνη Πλαστήρα, σε υψόμετρο 800 μ., καταλαμβάνοντας έκταση περίπου 25.000 στρεμμάτων, με μήκος 12 χλμ., πλάτος 4 χλμ., και βάθος περίπου 60 μ. Το φράγμα έχει μήκος 220 μ. και ύψος 82 μ. 
  Έκτοτε, χιλιάδες λάτρεις της φύσης ανακαλύπτουν την περιοχή και τη μοναδικότητά της. Τα τελευταία χρόνια οι δεκάδες επενδύσεις φορέων και ιδιωτών μετέτρεψαν την περιοχή σε περιζήτητο τουριστικό προορισμό και πόλο έλξης χιλιάδων επισκεπτών, σε όλες τις εποχές του έτους.

→ Περισσότερες πληροφορίες για τον Βοτανικό Κήπο Νεοχωρίου, εδώ.


52 σχόλια:

  1. Όταν είδα την ομίχλη στην αρχή, λέω "Όπα! Να τη και η... Σκωτία"!!!
    Καλά, σκάλες ανώτερα τα τοπία μας, δεν το συζητώ!!!
    Λοιπόν, δεν ξέρω για εσένα, εγώ πάντως είμαι σε αυτό το κιόσκι και πίνω ζεστή σοκολάτα απολαμβάνοντας τη μυρωδιά της φύσης!
    Μόνο, φέρε μου ένα μπουφανάκι... Έχει υγρασία και θα αρρωστήσω... Και πώς θα με ξαναπάρεις μαζί για βόλτα??!!!
    Καλό Σαββατοκύριακο, ξεναγέ Έλλη!!!
    ;-)
    ΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έρχομαι!! Έρχομαι!!!! Είπαμε, βάζουμε αθλητικά, αλλά παίρνουμε κι ένα μπουφανάκι!!
      Κάτσε να σε τυλίξω... καλύτερα τώρα;
      Δε θέλω να μου κρυώσεις και το έχω τύψεις μετά!!
      :)))
      Φέρνω και μια κανάτα σοκολάτα ακόμη...
      Φιλάκια και καλό Σ/Κ!!

      (Χαχαχαχα!! "Σκωτία"! Αχαχαχα!! Να σου πω... θύμιζε, έχεις δίκιο!)

      Διαγραφή
  2. Ναι είναι υπέροχα!! Έχω πάει δύο φορές.. Την μία ήταν άνοιξη, την άλλη καλοκαίρι.. Τι όμορφο το δωμάτιο που μείνατε, να ξυπνάς με αυτή την θέα!
    Αλλά να σου πω την αλήθεια μου δεν θα άντεχα να έμενα εκεί μόνιμα, για λίγες ημέρες μόνο..
    Πολλά βροχερά φιλάκια από ΑΘήνα!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι καταπληκτικά! Έχω πάει πολλές φορές, όμως κάθε φορά το μέρος με μαγεύει σαν να το βλέπω για πρώτη φορά.
      Στο συγκεκριμένο κατάλυμα έχουμε ξαναμείνει, η θέα που έχει από όλα του τα δωμάτια είναι ασύγκριτη. Και ο ιδιοκτήτης φοβερά ανθρώπινος, ζεστός και φιλικός... σε κάνει να νιώθεις σαν στο σπίτι σου!!
      Για τη μόνιμη διαμονή, συμφωνώ.
      Φιλάκια πολλά! (εδώ τη γλιτώσαμε τη βροχή σήμερα)

      Διαγραφή
  3. Εδώ περίμενα με τα αθλητικά μου με μεγάλη περιέργεια... Αχου λίμνη Πλαστήρα , δεν έχω πάει και τώρα βλέπω και ξαναβλέπω και ονειρεύομαι πότε θα πάω!!! Είναι τόσα όμορφα , τόσο γαλήνια και με ομίχλη και χωρίς. Στο Βοτανικό επίσης μου αρέσει πολύ γιατί αγαπάω λουλούδια φυτά πράσινο ανοικτό, σκούρο, κιτρινισμένα φύλλα , νερό και τώρα κοιτάζω λυπημένη τα αθλητικά μου .... Η Ελλη πήγε χαζούλα...
    Ευχαριστώ που σου αρέσουν αυτές οι διαδρομές και τις ντύνεις με τα λόγια σου ,
    . Για σήμερα εξτρα μπονους , φιλιά αμέτρητα , με την αγάπη μου και την εκτίμησή μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σου εύχομαι να καταφέρεις να πας! Ξέρω πως θα σου αρέσει, γιατί σου αρέσει η φύση όπως αρέσει σ΄εμένα.
      Δεν πήγα μόνη μου, πήγαμε μαζί. Άσε τι πιστεύουν τα αθλητικά σου στη γωνία!! Στη φαντασία μας, είπαμε, όλα γίνονται... το ξέχασες;
      Σε φιλώ με αγάπη!

      Διαγραφή
  4. Ανώνυμος29/3/14, 3:54 μ.μ.

    Παρούσα στη βόλτα μας!! Και με ήλιο και με ομίχλη έχουμε τοπιάρες!!! Μπράβο μας!!
    Να σου πω , δεν έχω πάει ποτέ στη λίμνη.. Δεν έτυχε και πολύ θα το θελα!
    Θα πρέπει να ταν για σένα πολύ αναζωογονητική εμπειρία!! Η θέα κι η φύση! Μούρλια!!
    Ακόμα μια περιήγηση που δεν ήθελα να τελειώσει!!! Μου αρέσει πολύ κι η γλαφυρή περιγραφή σου! Αχ και βαχ τα ταξιδάκια!!
    Φιλιά πολλά Ελλη μου κι ανυπομονώ για την επόμενη!!! :)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς τη μου! Εννοείται ότι έχουμε τοπιάρες, χαχα!!
      Σου εύχομαι να καταφέρεις να την επισκεφθείς τη λίμνη, και σύντομα. Θα με θυμηθείς! Είναι όντως αναζωογονητική εμπειρία.
      Αν πας καλοκαίρι, μπορείς να κάνεις και ιππασία στη λίμνη, ή τοξοβολία και άλλες δράσεις. Το χειμώνα όχι, αλλά το χειμώνα έχει άλλα καλά!!!
      Φιλάκια πολλά και χάρηκα που σου άρεσε η περιήγηση!

      Διαγραφή
  5. Κάτσε ρε Έλλη να κάνουμε και μια βόλτα με τα άλογα εκεί κάτω στη λίμνη. Αχ και τι μου θύμισες!... Μαγική εκδρομή και υπέροχες διαδρομές. Τα ξαναέζησα μέσα απ' τις φωτογραφίες και το οδοιπορικό σου.
    Απόψε ήπια το καφεδάκι μου παρέα σου. Φαντάστηκα ότι καθόμασταν πλάι στο τζάκι και κουβεντιάζαμε...
    Φιλιά πολλά Έλλη μου! Τέλεια η ξενάγησή σου!...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ωραία θα ήταν, αλλά δεν έχει άλογα το χειμώνα!!! Νομίζω... δεν έχω πετύχει τέτοιες δράσεις χειμώνα, μόνο καλοκαίρι.
      Χαίρομαι που το ευχαριστήθηκες και σ΄ευχαριστώ για την παρέα δίπλα στο τζάκι!
      Φιλιά πολλά-πολλά!

      Διαγραφή
  6. Ταξίδεψα μέσα από τόν φακό σου,σέ μέρη πανέμορφα καί μοναδικά σέ ομορφιά Ελλη μου!!Οι φωτό σου,εξαιρετικές!!Μού αρέση η ομίχλη,έχει κάτι τό μυστηριακό στό τοπίο!!Δέν έχω πάει Λίμνη Πλαστήρα,αλλά πολύ θά ήθελα!!Απόλαυσα τό οδοιπορικό σου!!Καλό Σ/Κ!!Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σου εύχομαι να καταφέρεις να την επισκεφθείς! Είναι πολύ όμορφα.
      Με την ομίχλη όντως, έδειχνε πολύ μυστηριακό το τοπίο. Ιδιαίτερο.
      Φιλάκια πολλά και σε ευχαριστώ! Καλό Σ/Κ!

      Διαγραφή
  7. Δεν έχω πάει ποτέ στη Λίμνη Πλαστήρα!!!!
    Αλλά με ταξίδεψε η ανάρτηση σου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αριάδνη, καλώς ήρθες!
      Χαίρομαι που σου άρεσε η βόλτα! Εύχομαι κάποια στιγμή να καταφέρεις να τη δεις κι από κοντά την περιοχή, θα σου αρέσει!

      Διαγραφή
  8. πολύ όμορφες φωτογραφίες πολύ ωραίο το ταξίδι σου όμορφη Ελλάδα ακόμα και τον χειμώνα καταπληκτικά και ονειρικά μέρη...μπράβο έλλη πανέμορφο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ΄ευχαριστώ πάρα πολύ!
      Είτε χειμώνα, είτε καλοκαίρι, τα τοπία μας είναι ονειρεμένα, συμφωνώ. Η χώρα μας έχει πολλές πανέμορφες γωνίτσες!
      Να είσαι καλά, καλό σου βράδυ!

      Διαγραφή
  9. Ανώνυμος29/3/14, 7:06 μ.μ.

    Πολύ ωραία και τούτη η βόλτα που μας πήγες!!! Να είσαι καλά που μας ταξιδεύεις με τόσο όμορφο τρόπο σε τόσο ωραία μέρη!!!

    Αγγελίνα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πόσο χάρηκα που πέρασες, δε λέγεται!!
      Και που σου άρεσε η βολτούλα!
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  10. Τι όμορφες εικόνες ,Έλλη!!!!!!Δεν έχουμε πάει σε αυτά τα μέρη,η βόλτα σου μας ξεσήκωσε!!!Καλό βράδυ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ-πολύ! Καλό βράδυ επίσης! Φιλιά!

      Διαγραφή
  11. αχ Ελλη μου μου αρεσε τοσο το ταξιδι σου!
    δεν εχω παει ακομη αλλα καποια στιγμη θα παω.
    χαρηκα τωρα. χιχι

    καλο σκ! φιλακιαααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι πάρα πολύ που σου άρεσε!
      Σου το εύχομαι να πας!
      Φιλάκια πολλά, καλό Σ/Κ!

      Διαγραφή
  12. Να είσαι καλά Έλλη μου που μας πήρες μαζί σου. Υπέροχο μέρος και δεν είχα πάει μέχρι τώρα (τώρα πήγα μαζί σου).
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που το απόλαυσες! Να είσαι καλά που μου έκανες παρέα στη βόλτα!
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  13. Τι μου κάνεις τώρααα!!!!! Όσα χρόνια σπούδαζε η κόρη μου στον Βόλο, στα αμέτρητα ταξίδια που κάναμε εκεί, πάντα λέγαμε να κάνουμε μιά παράκαμψη μέχρι την λίμνη Πλαστήρα, αλλά ποτέ δεν το καταφέραμε!!!!
    'Εχω μείνει μ'αυτό το παράπονο!!! Τι ωραία μέρη!!!!! Πόσο την χάρηκα αυτή την βόλτα μαζί σου 'Ελλη μου!!!! Νά'σαι καλά!!!!!
    Φιλάκια πολλά και καλή Κυριακή!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ωχ-ωχ... έπεσα στην περίπτωση, ε;
      Μα κι εσείς, πώς και δεν το κυνηγήσατε; Δεν ήταν μακριά!
      Πάρε τώρα την κόρη σου και πάτε... ποτέ δεν είναι αργά!
      Χαίρομαι που, έστω κι έτσι, ευχαριστήθηκες τη βόλτα. Κι εσύ να είσαι καλά, στέλνω πολλά φιλιά και εύχομαι καλή Κυριακή!

      Διαγραφή
  14. ...Όμορφη και παράξενη πατρίδα, ωσάν αυτή που μούλαχε δεν είδα...
    Η Ελλάδα μας έχει πανέμορφα τοπία... Ελπίζω κάποια στιγμή να τα δω κι από κοντά. Έλλη σε ευχαριστώ που με πήρες μαζί σου σε αυτή την υπέροχη βόλτα!!!
    Καλό σ/κ
    Φιλάκια
    Νεφέλη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Διάλεξες τα πιο κατάλληλα λόγια, νομίζω!!! Και πόσο δίκιο έχουν...
      Εγώ σ΄ευχαριστώ για την παρέα σου!
      Καλό Σ/Κ επίσης, φιλάκια!

      Διαγραφή
  15. Χώθηκα κάτω από τα δέντρα...τι χρώματα θεέ μου!!, περπάτησα πάνω στα πεσμένα φύλλα και άκουσα τον απαλό κυματισμό της λίμνης...
    Ήπια εκείνον τον καφέ και θαύμασα τη θέα...με γοήτευσε η ομίχλη που απαλά τύλιγε τα πάντα...
    Λέω να μείνω εδώ....να είσαι καλά για αυτή την υπέροχη βόλτα!!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ, Μαρία μου, πόσο μοιάζουμε... κι εγώ τα ίδια έκανα!! Να βρέχει και εγώ εκεί, έξω, να τριγυρνάω στην ομίχλη...
      Χαίρομαι που σου άρεσε! Θα μείνεις; Έρχομαι στο δάσος να σε βρω, δώσε το στίγμα σου!!!
      :))
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  16. Ρε συ, έχω πάθει την πλάκα μου!! Τόσο ωραία που ξέχασα τι ήθελα να πω. Α, ναι! 1) Οι φωτογραφίες σου με έχουν ξετρελάνει κι εκεί με το παγκάκι, άλλο πράγμα! 2) Σε πρόσθεσα στη λίστα! Όταν...προσγειωθείς από τη Λίμνη, βάλε μπλε ποδιά! Πολλά φιλιά ομορφιά μου με τις ομορφιές σου! Το τζάκι όλα τα λεφτά! Μπάαααιι!! :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ, ναι, αυτό το παγκάκι... και δεν το τίμησα δεόντως, λόγω ομίχλης και υγρασίας!!
      Σ΄ευχαριστώ που με πρόσθεσες! Το σκέφτηκα πολύ... Θα βάλω όχι μπλε, αλλά ροζ καρό ποδιά (αυτή φορούσα στο νηπιαγωγείο), θα πάρω και μια βαθιά ανάσα... και θα μιλήσω.
      Φιλάκια πολλά!

      Διαγραφή
  17. Εχω πάει καλοκαίρι, έχω πάει χειμώνα με το χιονι να σκεπάζει ακόμα και τα κλαράκια των δέντρων μέσα στην λίμνη, εχ πάει άνοιξη σε διάφορες φάσεις με τις αγριοφράουλες ολάνθιστες στο δάσος και το φράγμα έτοιμο να ξεχειλίσει, εχω πάει δεν θυμάμαι πόσες φορές και ποτέ δεν έχω "χορτάσει" την ομορφιά της!!!! Σήμερα πήγα ακόμα μία φορά με την ανάρτησή σου μια και δεν κατάφερα να πάω από κοντά! Καλή εβδομάδα!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έχεις δίκιο, κι εγώ το παθαίνω αυτό, η ομορφιά της δεν χορταίνεται!
      Φιλιά και καλή εβδομάδα επίσης!

      Διαγραφή
  18. Πολύ όμορφα τοπία Έλλη μου! Από ότι έχω καταλάβει σου αρέσουν πολύ πο εκδρομές και τα ταξίδια.Εύχομαι να κάνεις πολλά :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι, μου αρέσουν και μακάρι να καταφέρω να κάνω όσα θα ήθελα! Σ΄ευχαριστώ για την ευχή!

      Διαγραφή
  19. Μου άρεσε ο περίπατος και η ξενάγηση, Έλλη μου!
    Ωραίες εικόνες με ομίχλη και συνοδευτικά λόγια αγάπης για τη φύση που συνάντησες! Η θέα από το ξενοδοχείο καταπληκτική!
    Η λίμνη Πλαστήρα είναι τόσο μαγευτικός προορισμός.. στο Μανιτάρι έχετε πάει για φαγητό; :)))
    Πολλά φιλιά και καλό απόγευμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που το ευχαριστήθηκες!
      Έχουμε πάει στο Μανιτάρι!! Και θυμάμαι πως δεν μπορούσαμε να περπατήσουμε βγαίνοντας, από το πολύ φαγητό...
      :))
      Φιλάκια πολλά!

      Διαγραφή
  20. Χειμωνιάτικη μεν, όμορφη δε η βόλτα που μας πήγες Έλλη .Να είσαι καλά να μας ταξιδεύεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Υπόσχομαι η επόμενη βόλτα να είναι ανοιξιάτικη!!!
      Κι εσύ να είσαι καλά! Ευχαριστώ γα την παρέα σου!

      Διαγραφή
  21. Έλλη μου αχ τι να πω!!!!με τρέλανες μ' αυτές τις φωτογραφίες!!!!! λατρεύω τα βουνά και τα συγκεκριμένα μέρη τα έχω επισκεφθεί!
    Θα ήθελα αμέσως τώρα να ακουμπήσω την οθόνη και να βρεθώ εκεί-έστω και για λίγο-να μυρίσω τον αέρα,να κοιτάω τη θέα για ώρες...
    Νιώθω,πως πρέπει,να σ' ευχαριστήσω.Το χρειαζόμουν σήμερα να δω κάτι τόσο όμορφο!
    Φιλιά πολλά και πάντα τέτοιες εκδρομές εύχομαι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι τόσο πολύ που σου άρεσε η βολτούλα!
      Εγώ σε ευχαριστώ για το όμορφο σχόλιο και που ήσουν μαζί μου!
      Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  22. Έλλη μου τι όμορφες φωτογραφίες!!! Φυσικά και είναι τυχεροί οι κάτοικοι του Νεοχωρίου!!! Τρελαίνομαι για φύση!!!! Θα ήθελα πολύ να μένω σε ένα τέτοιο μέρος.. Εντάξει, δεν έχω παράπονο, σε νησί ζω, θάλασσα βλέπω, αλλά λησμονώ το πράσινο!!! :) φιλάκια πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εγώ το ίδιο τρελαίνομαι για τη φύση!! Να μείνω μόνιμα δεν ξέρω αν θα ήθελα, αλλά για εκδρομές γνωριμίας πετώ τη σκούφια μου, χιχιχι!!
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  23. Σ΄ευχαριστώ, κορίτσι μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Τι ωραίες φωτογραφίες!Εγώ όπου δω φωτογραφίες με νερό, θάλασσα,λίμνη, ποτάμι, τρελαίνομαι!!Χαίρομαι που ταξίδεψα μαζί σου, γιατί η Ελλάδα μας έχει τόοοσα μέρη που δεν γνωρίζουμε και που όμως είναι πανέμορφα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πανέμορφο οδοιπορικό Έλλη μου ( το οποίο και βλέπω καθυστερημένα αλλά τρέχω το δόλιο!)
      Εξαιρετικές όλες οι φωτογραφίες σου. Ως τώρα είχα δει φωτογραφίες της λίμνης μέσα στο πράσινο! Εσύ μας έδειξες μια άλλη ομορφιά!
      Να'σαι καλά!
      Φιλιά και καλή εβδομάδα!

      Διαγραφή
    2. Α καλά! Δεν ξέρω πώς βγήκε εκεί το σχόλιο μου ! Σόρρυ :(

      Διαγραφή
    3. Πινελιά μου, έτσι είναι!! Η Ελλαδίτσα μας είναι γεμάτη ομορφιές!
      Χάρηκα που το απόλαυσες!

      Αριστέα μου, τι απολογείσαι για το σχόλιο, σιγά!!
      Τη λίμνη την έχω θαυμάσει κι εγώ μέσα στο πράσινο, αλλά δεν είχα τύχει ποτέ να τη δω με τόση ομίχλη. Το τοπίο ήταν πολύ-πολύ διαφορετικό εξαιτίας της, άσε τα χρώματα...

      Καλή εβδομάδα και στις δυο σας, σας φιλώ!

      Διαγραφή
  25. Μια παραμυθένια βόλτα μαζί σου, με θεσπέσιες φωτογραφίες με αφηγηματική τέχνη με εναλλαγή και συνδυασμό για άνετη ροή και ισορροπία κειμένου που αγγίζεις συναισθήματα, Έλλη μου και το χάρηκα απίστευτα!
    Ένοιωθα να συμμετέχω στα δρώμενα είτε ως πρωταγωνιστής είτε ως συνταξιδιώτης.
    Είσαι πολύ δημιουργική γλυκιά μου κι η φύση σ’ έκανε πιο εφευρετική με τα εκπληκτικά τοπία να “στέκονται” υπερήφανα μπροστά στο φακό σου και όχι μόνο! Τι να πρωτοθαυμάσω σ’ αυτή την εξαίσια φύση, που με πήγες!
    Τα υπέροχα ποικίλα χρώματα, τα κελαρυστά ρυάκια, τη λίμνη, τους λοφίσκους, την ονειρεμένη θέα, με ομίχλη ή με ήλιο, τι να πω και τι να συμπληρώσω!
    Κι ο βοτανικός κήπος χρήσιμος και πανέμορφος!
    Άγγιξα, μύρισα, θαύμασα, ηρέμησα, απόλαυσα!
    Ήταν ένας “διαλογισμός”, που ενίσχυσε το βαθύτερο μέρος της καρδιάς μου!
    Να είσαι καλά Έλλη μου που μας πρόσφερες αισθητική κι εσωτερική αναψυχή!
    Να έχεις έναν όμορφο Απρίλη και ένα γλυκό απόγευμα!
    Πολλά Φιλιά με αγκαλιά!:))

    Υ.Γ. Σε διάβασα χθες αλλά σήμερα είχα όοοολο το χρόνο να γράψω αυτά που ένοιωσα και σ’ ευχαριστώ, γιατί δεν έχω πάει εκεί ακόμα...!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κατερίνα μου, τι όμορφα λόγια που κατέθεσες!! Τα διάβαζα και τα ξαναδιάβαζα... σ΄ευχαριστώ! Ακόμη και στο σχόλιό σου, η γραφή σου με καθηλώνει!
      Χαίρομαι που το χάρηκες και ένιωσες σαν να ήσουν πραγματικά "μέσα" σε όλο αυτό.
      Σ΄ευχαριστώ που ξαναπέρασες, όταν βρήκες το χρόνο, και μου άφησες αυτό το υπέροχο σχόλιο. Τα λόγια σου και η προσοχή σου με τιμούν, με χαροποιούν και με συγκινούν!
      Σου εύχομαι να καταφέρεις να πας στο μέρος αυτό και να το απολαύσεις από κοντά πια και όχι μόνο μέσω των φωτογραφιών και των λόγων μου. Θα το λατρέψεις...
      Να έχεις έναν υπέροχο μήνα, στέλνω αγκαλιά και φιλί!

      Διαγραφή

Μη διστάσετε να μου πείτε τη γνώμη σας... Χαίρομαι πάντοτε την επικοινωνία μαζί σας!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...