Πέμπτη 27 Μαρτίου 2014

Παιδικοί πίνακες

   Να' μαι και πάλι!

  Σήμερα έχω να σας δείξω δυο παιδικούς πίνακες που έφτιαξα, για το δωμάτιο ενός αγοριού και για το δωμάτιο ενός κοριτσιού, αντίστοιχα.


   Ο πρώτος λοιπόν έγινε για το μικρό Θανάση... που του αρέσουν πολύ οι πειρατές. 

   Έτσι, σκέφτηκα ο πίνακας που θα στολίζει το δωμάτιό του να έχει το αγαπημένο του θέμα:



Παιδικός πίνακας για δωμάτιο αγοριού - "Οι πειρατές"
Collage, ακρυλικά, χρυσή άμμος, χάλκινα αληθινά νομίσματα, χρυσό relief


   Ο δεύτερος πίνακας έγινε για τη μικρή Ευαγγελία, με βασικό θέμα μια νεράιδα και χρώματα χαρούμενα, ταιριαστά με τα χρώματα του δωματίου της.



Παιδικός πίνακας για δωμάτιο κοριτσιού - "Νεράιδα της Άνοιξης"
Collage, ακρυλικά, χρυσό glitter, ξύλινη πεταλούδα, ακρυλικό λουλούδι με 
strass, ακρυλική τρέσα με χάντρες, υφασμάτινη καρό κορδέλα, ροζ pearl pen


  Στο μεταξύ, σήμερα παρέλαβα (κιόλας!!) το δώρο της Μαρίας (Μια ματιά στον ήλιο με γιορτινά...), ως αναμνηστικό για τη διάκριση της φωτογραφίας μου στον 7ο διαγωνισμό "Φωτογραφίζειν" του ιστολογίου της. Το δώρο είναι επιλεγμένο από το MadeByHand




  Μαρία μου, χίλια ευχαριστώ, το βραχιόλι είναι υπέροχο!! Ο συνδυασμός των χρωμάτων είναι από τους αγαπημένους μου... και μου άρεσε πολύ ο συμβολισμός του. Να είσαι καλά!

   Πριν σας αφήσω, να σας πω πως στο επόμενο ραντεβού μας, θα έχει...

ΒΟΛΤΑ!!!!!

(από τα μέσα Φεβρουαρίου έχουμε να πάμε κάπου μαζί... ντροπή μου!)

Προορισμός;

Δεν σας λέω... θα δείτε στην πορεία!

Το μόνο που θέλω από εσάς, είναι να βάλετε τα αθλητικά σας... και να με εμπιστευθείτε!

(Θα'ρθείτε, έτσι; Δε λέει να πάω βόλτα μόνη μου...)

:))))

Πολλά φιλιά!


52 σχόλια:

  1. Είχα "μεγαλώσει" τις φωτογραφίες με τους πίνακες και τους χάζευα!!!
    Και το αγόρι και το κορίτσι σίγουρα θα ενθουσιαστούν!!! Μεγαλούργησες, Έλλη μου!!
    Και το δωράκι σου είναι πανέμορφο! Να το χαρείς, κορίτσι μου!
    Πάω να βάλω τα αθλητικά παπούτσια μου! Υποσχέθηκες βόλτα!)
    ;-)
    ΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ!
    Καλό βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι πάρα πολύ που σου άρεσαν!
      Σ΄ευχαριστώ!!
      Η βόλτα ισχύει... τι καλά που θα πάμε μαζί! Λοιπόν... ετοιμάζομαι κι εγώ (αθλητικά, νερά, χάρτες, πληροφορίες, πυξίδες, καμιά σοκολατίτσα για το δρόμο, κλπ) και... φύγαμε!!
      :))))
      ΣΣΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ! κι από εμένα, καλό βράδυ, γλυκιά μου!

      Διαγραφή
  2. Πολλοί ξεχωριστοί οι πίνακές σου κορίτσι. Μπράβο σου! Θα ξετρελαθούν τα πιτσιρίκια!!! Περιμένουμε και τη βόλτα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαρία μου, είναι μεγάλη τιμή για μένα, να διαβάζω αυτά τα λόγια από σένα.. σ΄ευχαριστώ πάρα πολύ!
      Φιλάκια και ραντεβού σε λίγες μέρες... να... τριγυρίσουμε!
      :)

      Διαγραφή
  3. Ο Θανάσης θα ταξιδεύει με το πειρατικό καράβι του και η Ευαγγελία θα ονειρεύεται νεράιδες. Τέλεια και τα δύο!
    Να χαρείς και το όμορφο δωράκι σου, το άξιζες.
    Σε αναμονή της βόλτας, σε φιλώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χεχε... ναι, έτσι ελπίζω να κάνουν και τα δυο μικρούλια!
      Χαίρομαι που σου άρεσαν!
      Φιλάκια πολλά και σε ευχαριστώ!

      Διαγραφή
  4. Πολύ ωραίοι και οι δύο πίνακες!!! Τυχερά τα πιτσιρίκια!!! Καλό βράδυ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Δώσε μέρα και ώρα και θα είμαι εκεί! Εννοείται!...
    Οι πίνακες είναι τρυφεροί και υπέροχοι, εύχομαι να τους χαρούν η Ευαγγελία και ο Θανάσης.
    Το δε βραχιόλι της Μαρίας, είναι ε κ π λ η κ τ ι κ ό !!!
    Μπράβο στο Μαράκι και με γειά σου Έλλη μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μέσα στο Σ/Κ η εκδρομή!!! Έσω έτοιμη!!
      :)))
      Χαίρομαι που σου άρεσαν οι πίνακες! Όσο για το βραχιόλι της Μαρίας... ξετρελάθηκα.
      Φιλιά πολλά και σε ευχαριστώ!

      Διαγραφή
  6. Οι πίνακες είναι φανταστικοί!!...μου αρέσουν οι νεράιδες, καθότι κοριτσάκι χαχα, αλλά ταξίδεψα με το πειρατικό!!
    Το βραχιόλι είναι πανέμορφο...με γεια σου!!
    Όσο για τη βόλτα...είμαι μέσα!
    Φιλιά πολλά και καλό ξημέρωμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να σου πω την αλήθεια, ειδικά για τον κοριτσίστικο πίνακα, ευχαριστήθηκα το λαχανί του... όχι άλλο σκέτο ροζ, χαχαχα!! Το δωμάτιο της μικρής είναι βαμμένο σε λαχανί και ροζ, οπότε είχα το ελεύθερο να συνδυάσω κατά βούληση τα δύο χρώματα.
      Σ΄ευχαριστώ πολύ για όλα!
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  7. Πολύ όμορφα και τα δύο πινακάκια Έλλη μου!! Χαρές που θα έκαναν τα μικρά!!!!! Να χαρείς και το δωράκι σου, είναι πολύ ωραίο το βραχιολάκι!!!!
    Περιμένω την βόλτα σου, εννοείται!!!
    Φιλάκια και καλο ξημέρωμα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ΄ευχαριστώ πολύ-πολύ, Μαριάννα μου!
      Φιλάκια πολλά! :)

      Διαγραφή
  8. Τι ομορφα και τρυφερα πινακακια !!! Πρωτοτυπα !
    Καλα το κοριτσιστικο με εχει ξετρελανει εννοειται αφου ειμαι λατρης του ροζ χρωματος και των νεραιδων!
    Και το δωρακι απο την Μαρια ειναι πανεμορφο! Να το χαρεις !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι πολύ που σου άρεσαν!
      Εγώ πάλι με το ροζ δεν τα πάω και πολύ καλά... από μικρή! Αυτόν τον πίνακα τον καταχάρηκα, επειδή κυριαρχεί το λαχανί.
      Να είσαι καλά, σε ευχαριστώ!

      Διαγραφή
  9. Καλημερα Ελλη μου!
    Οι πινακες ειναι και οι δυο πανεμορφοι!
    Θα τους χαρουν τα παιδακια.
    Το δωρο σου επισης πανεμορφο!
    Να το χαρεις ευχομαι!
    Και βαζω αθλητικα και περιμενω βολτα! :)

    φιλακια πολλα φιλη μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα, Κική μου!
      Σ΄ευχαριστώ πολύ-πολύ!
      Αύριο ξεκινάμε, έχε το νου σου! :))))
      Φιλάκια πολλά!

      Διαγραφή
  10. Ωω πανέμορφοι!! Πες μας τι ΔΕΝ κάνεις τελικά!! ;)
    Βόλτααα τρελαίνομαι κι ανυπομονώ!!
    Πολύ όμορφο το δωράκι σου να το χαρείς!!
    Πολλά φιλιά καλό σαββατοκύριακο!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πολλά ΔΕΝ κάνω... αλλά ΠΟΥ θα μου πάνε;;;
      :)))
      Φιλάκια πολλά, Κατερινάκι μου!
      Καλό Σ/Κ!

      Διαγραφή
  11. Πολύ όμορφα καί τά δύο πινακάκια Ελλη μου!!Σιγουρα τά παιδάκια θά ενθουσιάστηκαν μέ τά υπέροχα δωράκια σου!!Πολύ ωραίο τό δώρο σου!Νά τό χαρείς!!Είμαι έτοιμη γιά τήν βόλτα!!Φύγαμε!!Καλό Σ/Κ!!Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Πολυτάλαντη Έφη είμαι σίγουρη πως τα παιδάκια ήδη έχουν στολίσει τα πινακάκια στα δωμάτιά τους!Να χαίρεσαι και το δωράκι σου !Καλό Σ/Κ!Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι, ήδη βρίσκονται στα δωμάτιά τους!
      Σ΄ευχαριστώ πολύ, Πινελιά μου!
      Καλό Σ/Κ, φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  13. Σίγουρα και τα 2 παιδάκι θα έχουν ξετρελλαθεί!!! Και εγώ ξετρελλάθηκα εδώ που τα λέμε <3 είναι υπέροχα και τα 2
    Μπράβο και για τα έργα σου και για τη διάκριση της φωτογραφίας σου!!!
    Καλή συνέχεια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ω! Σ΄ευχαριστώ πάρα πολύ για τα καλά σου λόγια, χαίρομαι πολύ που σου άρεσαν!
      Καλή συνέχεια επίσης!

      Διαγραφή
  14. Έλλη μου πόσο όμορφα είναι και τα χρώματα και τα σχέδια και των 2 ; Έχεις ταλέντο , πάει και τελείωσε . Τα παιδιά θα ενθουσιάστηκαν σίγουρα.
    Το δώρο της Μαρίας πράγματι έχει υπέροχα χρώματα και συμβολισμό.
    Περιμένω την βόλτα , όχι δεν τα έβγαλα ακόμα τα αθλητικά μου ....
    Φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πολύ χάρηκα που σου άρεσαν!!
      Τα αγόρι πάει ήδη στο Δημοτικό και το κορίτσι θα πάει του χρόνου... σκέφτηκα λοιπόν να μην τα κάνω πάααρα πολύ παιδικά, για να τα κρατήσουν στα δωμάτιά τους περισσότερα χρόνια, καθώς θα μεγαλώνουν.
      Το δώρο της Μαρίας ήδη είναι στο χέρι μου, μαζί με το βραχιόλι που μου είχε χαρίσει η Μαριλένα.
      Η βόλτα αύριο... αλήθεια, με τα αθλητικά θα κοιμηθείς;;!!
      Αχαχα!
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
    2. Να σου πω ότι μόνο τα αθλητικά κοιτάζω πότε να την κάνω πάλι;Εχω στερέψει και από ιδέες δημιουργικές
      Φιλάκια

      Διαγραφή
    3. Ελπίζω και εύχομαι, έστω και μέσα από εδώ, να σε κάνω αύριο να χαρείς και να χαλαρώσεις λιγάκι. Μακάρι να μπορούσα να έρθω από εκεί και να σε πάρω να περπατήσουμε τώρα, νυχτιάτικα, με αθλητικά ή παντόφλες... δεν έχει σημασία! Αλλά... υπάρχει αυτό το "αλλά"...
      Οι ιδέες θα σου έρθουν, μην ανησυχείς. Εγώ είμαι σίγουρη γι΄αυτό, πάντως!
      Σε φιλώ.

      Διαγραφή
  15. Πωπω! Μπράβο Έλλη μου! Υπέροχοι οι πίνακες που έκανες, είμαι σίγουρα πως θα τα λατρέψουν τα δυο μικρά παιδιά! :)) Πραγματικά είσαι πολυτάλαντη!!
    Μμμ βόλτα με αθλητικά παπούτσια; Ανυπομονώ! Θα είμαι δίπλα σου! :)
    Φιλάκια πολλά και καλό Σαββατοκύριακο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ΄ευχαριστώ πολύ-πολύ, Παλόμα μου!!
      Χαίρομαι που θα είσαι μαζί μου! Όσο για τα αθλητικά, επιβάλλονται... θα πάμε στη φύση!!
      Φιλάκια, καλό Σ/Κ!

      Διαγραφή
  16. Τα πιτσιρίκια θα τα λατρέψουν τα πινακάκια τους!!!!
    Συγχαρητήρια Έλλη μου για το βραβείο!!!!!
    Περιμένω κι εγώ τη βόλτα σου!!!
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ΄ευχαριστώ, Ρένα μου!
      Ωραία, ξεκινάμε αύριο!
      Φιλάκια πολλά!

      Διαγραφή
  17. Πολύ όμορφα και ξεφεύγουν από τα συνηθισμένα παιδικά πινακάκια!!!!!!!!!!
    Περιμένω τη βόλτα με τέτοιο καιρό δεν κρατιέμαι!!!!
    Φιλιά!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σου άρεσαν! Σ΄ευχαριστώ!
      Ο καιρός είναι καλός εδώ, αλλά εκεί που θα πάμε, δεν εγγυώμαι...
      (δε λέω τίποτε άλλο, χεχε!)
      Φιλάκια πολλά!

      Διαγραφή
  18. Πολυτάλαντη Έλλη μου!
    Υπέροχη η ιδέα σου να έχουν και τα ονόματα τους πάνω οι πίνακες!
    Να χαρείς το δωράκι σου!
    Άντε και με το καλό να λάβεις και το δικό μου ;-)
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ΄ευχαριστώ πολύ-πολύ!
      Ω, έρχεται;; ΓΙΟΥΠΙΙΙΙ!!!
      Ανυπομονώ, γλυκιά μου!
      Φιλάκια πολλά!

      Διαγραφή
  19. Πολύ όμορφοι οι πίνακές σου!!! Είμαι σίγουρη ότι θα κατενθουσιαστούν τα παιδάκια!!! Να χαίρεσαι το δωράκι σου!!!
    Εγώ είμαι έτοιμη, έβαλα τα αθλητικά μου και σε περιμένω... Φεύγουμε;;;;
    Φιλιά
    Νεφέλη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αύριο, σου το υπόσχομαι! Τώρα νύχτωσε, δε θα βλέπουμε τίποτε στη διαδρομή...
      :)))
      Σ΄ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια! Φιλιά!

      Διαγραφή
  20. Ανώνυμος28/3/14, 9:29 μ.μ.

    Σιγά μην σε αφήσουμε μόνη στη βόλτα!!! Μη σου πω ετοιμάζω σκηνή να κατασκηνώσω απόξω να τη χαρώ από τις πρώτες!!!!
    Το δωράκι σου είναι πανέμορφο!! Να το χαρείς γιατί σου αξίζει!! Συγχαρητήρια!! Ε τα πινακάκια τα λάτρεψα!! Ειδικά του Θανασάκη καθότι έρως φουλ ιν λαβ με την θάλασσα!!!! Αν του το ανταλλάξω με ένα γλυφιντζούρι λες να το πάρω??? Χαχαχα!! Οχι αστειεύομαι, μπράβο σου που τα έκανες πολύ χαρούμενα τα παιδάκια!!! Είναι υπέροχα!!
    Φιλάκια γλυκά Ελλη μου και καλό σ-κ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χεχε... τι καλά που δεν θα με αφήσετε μόνη μου στη βόλτα!!!
      Όσο για τη σκηνή, σε πρόλαβα και έχω προνοήσει αυτή τη φορά... δε θα σου χρειαστεί!! Πάντως, μες στο μυαλό μου είσαι! Περισσότερα δε λέω...
      :))
      Κάτι μου λέει πως ο Θανασάκης θα δελεαζόταν αρκετά με το γλυφιτζούρι... αλλά δεν ξέρω αν τελικά θα ενέδιδε να σου το δώσει!!
      Εδώ, παιδί μου, έχεις την πηγή... σου φτιάχνω άμα είναι ένα στο τσακ-μπαμ, και χωρίς γλυφιτζούρι!!! Χαχαχα!!
      Φιλάκια πολλά-πολλά και σε ευχαριστώ, Μαριλενάκι μου! Καλό Σ/Κ!

      Διαγραφή
  21. Έδωσες, αλλά και πήρες!!! Πολύ ωραία πραγματάκια! Τι ωραίο πράγμα τα δώρα και το βραχιόλι είναι απίθανο! Πριν φύγουμε για αλλού, μήπως να πηγαίναμε και στα..μαθητικά τα χρόνια πρώτα μια βόλτα;.... ;) Φιλάρες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όπα, σόρρυ! Μάλλον δεν θα γράψεις εσύ, τωρα το θυμήθηκα! Ε, ρε αλτσχάιμερ που πέφτει! Χαχα! Μάκια!

      Διαγραφή
    2. Μάλλον φταίει που θέλεις πολύ να γράψω κι εγώ, ε;
      Χαχαχαχα!!
      Είμαι ντεμί, 50-50... να γράψω ή να μην γράψω... Δεν έχω τίποτε το τρομερό να πω, αλλά δεν μου πάει και καρδιά να μη γράψω για χάρη σου!
      Πάμε πρώτα την εκδρομή και θα σε ενημερώσω!!!
      Σ΄ευχαριστώ για όσα μου έγραψες, ομορφιά μου! Φιλάκια!

      Διαγραφή
  22. Πολύ όμορφοι και οι δύο πίνακες
    Φιλάκια ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Μα τι ωραίες δημιουργίες είναι αυτές! Συνδύασες υψηλή αισθητική με ταλέντο και με "σκηνική" διάθεση έδεσες τα χρώματα με το ύφος και τον χώρο των παιδιών δίνοντας ένα εξαιρετικό αποτέλεσμα! Μπράβο σου Έλλη μου! Είσαι εξαιρετική! Να τα χαρούν τα παιδιά εύχομαι και εσύ να έχεις ένα όμορφο Σαββατοκύριακο!
    Φιλιά πολλά με τρυφερή αγκαλιά!:))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κατερίνα μου, τι όμορφο σχόλιο! Σ΄ευχαριστώ πολύ-πολύ για τα γλυκά σου λόγια! Χάρηκα που σου άρεσαν!
      Καλό Σαββατοκύριακο επίσης! Φιλί και αγκαλιά!

      Διαγραφή
  24. Πολύ όμορφοι οι πίνακες , Έλλη μου !!!!!
    Να είσαι καλά και να κερδίζεις τόσο όμορφα δώρα !!!!!!
    Περιμένω τη βόλτα !!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ΄ευχαριστώ πολύ!!
      Κι εσύ να είσαι καλά! Φύγαμε, σε περιμένω!
      Φιλάκια!

      Διαγραφή

Μη διστάσετε να μου πείτε τη γνώμη σας... Χαίρομαι πάντοτε την επικοινωνία μαζί σας!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...