Τετάρτη 5 Μαρτίου 2014

Λουλουδένιες δημιουργίες για τη "Φλόγα"

   Καλό μήνα να έχουμε και καλή Σαρακοστή!

 Έλειψα λιγουλάκι, λόγω του τριημέρου... και επανήλθα -ευτυχώς- οk. Το λέω γιατί το αυτοκινητάκι μου αποφάσισε να με αφήσει πάλι, μέσα στη μέση της εθνικής... αστραπές και κεραυνοί τα νεύρα μου πάνω από το κεφάλι μου, αφήστε που έκανα κάτι αναγκαστικά αεροπλανικά πάνω στο όχημα της Οδικής Βοήθειας (my name is Bond... James Bond). Αν και ταράχτηκα και αγχώθηκα η αλήθεια είναι, περνάω το συμβάν στα ψιλά γράμματα, εφόσον τέλος καλό - όλα καλά.

  Σήμερα που όλα βαίνουν καλώς, διότι είναι μια άλλη μέρα, ένα έχω να σας πω: επανήλθα με φουλ όρεξη για δημιουργίες!

  Η πολυπόθητη άνοιξη ήρθε... και, παρόλο που η συννεφιά εδώ (συν κάτι βροχούλες) δεν με αφήνουν να το συνειδητοποιήσω και πολύ καλά ακόμη, ξέρω πως σε λίγο θα αρχίσω να βλέπω γύρω μου όλο και περισσότερα αγριολούλουδα, καθώς επίσης και τις πρώτες πεταλούδες.

  "Λουλούδια και πεταλούδες" είπα; Ε, λοιπόν, μιας και το έφερε η κουβέντα, ευκαιρία να σας δείξω κάτι ακόμη που ετοίμασα για να σταλεί στη Ναύπακτο, για το bazaar ενίσχυσης της "Φλόγας", που διοργανώνεται από τη  Δράση Ελληνίδων Bloggers

   Είναι ένα δαχτυλίδι-λουλούδι...


Χάντρες, σύρμα, δαντέλα


... και ένα λουλουδένιο, δερμάτινο περικάρπιο:


Δέρμα, δαντέλα, κουμπί


  Κάτι αντίστοιχο με αυτό το περικάρπιο είχα κάνει και παλιότερα, αυτή τη φορά όμως εμπλούτισα το αρχικό σχέδιο προσθέτοντας το δερμάτινο λουλούδι. Μου αρέσει πολύ η όψη και η υφή που δίνει στο περικάρπιο η λουλουδάτη δαντελίτσα!!

  Όπως βλέπετε στη νέα παλέτα χρωμάτων που προτείνει η Pantone για την φετινή άνοιξη, το κίτρινο είναι στη μόδα... και η δαντελίτσα έτσι κι αλλιώς έχει έρθει στην καθημερινότητά μας για να μείνει. 


  Ελπίζω να αρέσουν αυτά που ετοίμασα και εύχομαι να μη μείνει τίποτε απούλητο από τα αντικείμενα που θα βρίσκονται στο bazaar, γιατί όλα έχουν δημιουργηθεί με αγάπη και για καλό σκοπό! (Μπορείτε να δείτε όλα όσα έχουν συγκεντρωθεί μέχρι στιγμής, εδώ).

   Με πολλή-πολλή αγάπη, λοιπόν... για τη Φλόγα:


Ναύπακτος, 4,5 και 6 Απριλίου



Σύλλογος γονέων παιδιών με νεοπλασματική ασθένεια (http://floga.org.gr/https://www.facebook.com/sillogosfloga).


74 σχόλια:

  1. Eυχομαι παντα να εχετε την εμπνευση να δημιουργειτε τοσο ομορφα πραγματακια... Πολυ ομορφα και υπεροχος ο σκοπος που φτιαχτηκαν.. :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαρία, καλώς ήρθες και σ΄ ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια!
      :)

      Διαγραφή
  2. Θερμά συγχαρητήρια γλυκό μου πλάσμα! Ο σκοπός Ιερός και οι δημιουργίες γεμάτες μεράκι και φαντασία, ως συνήθως άλλωστε! Σε φιλώ γλυκά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ξανθούλα μουουου!! Ανταποδίδω τα γλυκά φιλιά και σε ευχαριστώ πολύ-πολύ! ♥

      Διαγραφή
  3. Έλλη είδα τις δημιουργίες σου και στη σελίδα του facebook.Πανέμορφες!και φυσικά αποκτούν ακόμη μεγαλύτερη αξία,αφού πρόκειται για ένα ιερό σκοπό!Μπράβο!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ΄ευχαριστώ! Χαίρομαι που σου άρεσαν!
      Ο σκοπός είναι όντως ιερός... και χαίρομαι που μπόρεσα να συνεισφέρω κι εγώ, με ένα μικρούλι λιθαράκι.

      Διαγραφή
  4. Έλλη μου πολύ όμορφη η προσφορά σου για το bazzar.
    Να περνάς καλά.
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εσύ το ίδιο, Ελένη μου!
      Σ΄ευχαριστώ πολύ-πολύ! Φιλάκια!

      Διαγραφή
  5. Καταπληκτικές δημιουργίες Έλλη μου (το περικάρπιο με εντυπωσίασε) και μπράβο για την κίνησή σας!!!
    Εύχομαι να ξεπουλήσετε!
    Καλή Σαρακοστή και καλή δύναμη σ' ότι κι αν κάνεις :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εγώ το ίδιο εύχομαι, Μαρία μου! Μακάρι να μη μείνει τίποτε απούλητο. Τα παιδιά χρειάζονται βοήθεια...
      Χαίρομαι που σου άρεσαν όσα ετοίμασα.
      Φιλάκια πολλά, καλό μήνα και καλή Σαρακοστή! :)

      Διαγραφή
  6. Απίθανα Έλλη μου, το δερμάτινο πρικάρπιο...είναι απλά φανταστικό!!!!! Ο σκοπός ιερός, εύχομαι να μαζευτούν πολλά λεφτά για την φλόγα!!! Αχ αυτό το αυτοκινητάκι σου.....πάλι σε ταλαιπώρησε το άτιμο, όχι άλλα από εδώ και πέρα!!!! Καλή Σαρακοστή!!!Πολλά φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτό το αυτοκινητάκι μου... από κει που καθότανε φρόνιμα-φρόνιμα, ξαφνικά σήκωσε... παράστημα, αχαχα!!
      Με τρόμαξε, το σκασμένο, πάλι... :)))
      Σ΄ευχαριστώ για τα γλυκά σου λόγια, Μαρία μου! Καλό μήνα και καλή Σαρακοστή, με υγεία!
      Σε φιλώ!

      Διαγραφή
  7. Αχ, πολύ μου άρεσαν οι δημιουργίες σου, Έλλη μου!!! Καλοτάξιδες να είναι!!!
    Θα ευχηθώ... περαστικά(!) στα αυτοκίνητό σου και άλλο κακό να μη σε βρει!
    ;-)
    Φιλάκια πολλά, λουλουδένια και ανοιξιάτικα!
    ΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Περαστικά του και περαστικά μου... από την τρομάρα και τη σύγχυση!!
      Όλο νέα συνεργεία γνωρίζω τώρα τελευταία... :p
      Χαίρομαι που σου άρεσαν τα λουλουδοδαντελένια μου!
      ΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ ατελείωτα και φυσικά...ΑΝΟΙΞΙΑΤΙΚΑ!!
      :)

      Διαγραφή
  8. Πολύ όμορφες οι δημιουργίες σου!!! Μου αρέσουν πάρα πολύ οι δαντέλες στα κοσμήματα!!
    Φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εμένα, τώρα τελευταία μου αρέσουν πολύ οι δαντέλες!! Χαίρομαι που η δαντελίτσα έχει απενοχοποιηθεί και διεκδικεί τη θέση της στην καθημερινότητά μας!!
      Λίγα χρόνια πριν δεν θα το τολμούσαμε εύκολα...
      Φιλιά κι από εμένα και σε ευχαριστώ!

      Διαγραφή
  9. Πάρα πολύ όμορφα και μπράβο σου που στηρίζεις τέτοιες δράσεις! Πολλά φιλιά Έλλη μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να είσαι καλά, Aby μου! Σ΄ευχαριστώ! Πολλά φιλιά κι από εμένα!

      Διαγραφή
  10. Πολύ όμορφα Έλλη μου! Μπράβο! Όσο για τις αναποδιές, μέσα στο πρόγραμμα είναι, αρκεί να τελειώνουν καλά. Φιλιά πολλά κορίτσι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαρία μου, χαίρομαι που πέρασες! Σ΄ευχαριστώ!
      Έχεις δίκιο για τις αναποδιές, έτσι είναι... να περνούν (σχετικά) ανώδυνα!
      Σε φιλώ!

      Διαγραφή
  11. Kαλό μήνα Ελλη μου!!Είχες περιπέτειες διάβασα!Τέλος καλό,όλα καλά!!!Πανέμορφες οι δημιουργίες σου καί γιά καλό σκοπό!!Μπράβο σου!Καλό βράδυ!Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλό μήνα!!! Με ματιάσανε, Δήμητρα, δεν εξηγείται αλλιώς, χαχα!!!
      Έπαθα ακριβώς το ίδιο πράγμα με τις προάλλες, κόπηκε ξανά ο ιμάντας, και τον είχα αλλάξει πριν 1.5 μήνα!! Ήμαρτον...
      Χαίρομαι που σου άρεσαν τα δαντελωτά μου!
      Φιλάκια, καλό σου βράδυ!

      Διαγραφή
  12. Μπραβο σου γλυκια μου ειναι πανεμορφα!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Να είσαι καλά Έλλη μου, είναι πολύ όμορφες οι δημιουργίες σου, ιδίως το περικάρπιο!!!
    Έχουν μαζευτεί πάρα πολλά !!!!!
    Η αγάπη του κόσμου είναι πολύ μεγάλη!!!!
    Πολλά φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πολύ χαίρομαι γι αυτό που λες!!!! Πολύ-πολύ ωραία!!!!!!!
      Φιλάκια και ευχαριστώ!

      Διαγραφή
  14. Καλό μήνα και καλή Σαρακοστή! Συγχαρητήρια για την προσπάθεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ΄ευχαριστώ πολύ που πέρασες και για τα καλά σου λόγια! Καλό μήνα επίσης, καλή Σαρακοστή!

      Διαγραφή
  15. Καλή Σαρακοστή Ελλη μου !!! Να γελάσω τώρα με τα αεροπλανικά σου πάνω στην οδική βοήθεια . ; Κάπως έτσι βρέθηκα και εγώ.....
    Είπαμε άλλη μέρα τέλος. Τα κοσμήματά σου μου αρέσουν πολύ γιατί είναι με έμπνευση και δεν το συζητώ δέρμα με δαντέλα ,η απόλυτη κομψότης...
    Φιλάκια πολλά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να γελάσεις... κι εγώ τώρα που το σκέφτομαι γελάω με τον εαυτό μου!! Έτσι και με τραβούσε κανείς με καμιά κάμερα, θα γελάγαμε για χρόνια!!
      Άλλη τέτοια μέρα τέλος και για τις δυο μας!
      Χαίρομαι πάρα πολύ που σου άρεσαν τα κοσμήματα!
      Φιλάκια πολλά κι από εμένα!

      Διαγραφή
  16. Φινετσάτες δημιουργίες από ένα ντελικάτο κορίτσι!! Να'σαι καλά, Ελλη μου!!
    Καλό μήνα και καλή Σαρακοστή! Φιλιά !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εσύ να είσαι καλά! Αντεύχομαι! Φιλιά πολλά και σε ευχαριστώ!

      Διαγραφή
  17. Υπέροχες οι δημιουργίες σου Έλλη μου κι ακόμα πιο σπουδαία η προσφορά σου για την Φλόγα! Εύχομαι γλυκιά μου να στολίσουν με αγάπη όμορφεες κι αλληλέγγυες ψυχούλες! Να είσαι καλά κοπέλα μου και Καλή Σαρακοστή! Φιλάκια πολλά!:))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ω, σ΄ευχαριστώ πολύ-πολύ! Μακάρι...
      Είμαι πολύ χαρούμενη για όλο αυτό, κυρίως με την ανταπόκριση του κόσμου που έχει στείλει τόσα πράγματα, με τόση αγάπη, για να βοηθήσει τα παιδιά!
      Φιλάκια πολλά, καλό μήνα και καλή Σαρακοστή!

      Διαγραφή
  18. Πολύ όμορφο και το δαχτυλίδι και το περικάρπιο. Μπράβο Έλλη.
    Ωραία τα φετινά μοδάτα χρώματα...
    πολλά φιλιά και καλή σαρακοστή

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ΄ευχαριστώ πολύ-πολύ!
      Τα χρώματα είναι όντως ωραίες επιλογές... τα έβαλα για να παίρνουμε ιδέες!
      Φιλάκια, καλό μήνα να έχεις!

      Διαγραφή
  19. Καλημέρα ΈΛΛΗ μου!καλή Σαρακοστή!α, εγω είχα μείνει στη παλιότερη αναποδιά.. αφου είσαι σώα αυτό μετράει! οι δημιουργίες σου σούπερ, και φαντάστηκα πως αυτο με το περικάρπιο μπορεί να γίνει και σε ζώνη, ε?
    Λοιπόν κοίτα γύρω σου, έρχεται ΄- ήρθε ΆΝΟΙΞΗ!!! ΦΙΛΙΆΑΑΑΑΑΑΑΑΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εγώ φταίω, δεν σου εξήγησα ότι η αναποδιά έγινε εις διπλούν...
      Εννοείται το ότι μετράει αυτό, δεν το συζητώ!! Δεν ξέρω αν στα συννεφάκια έχουν ίντερνετ... θα μου λείπατε πολύ!
      Ωραία ιδέα για τη ζώνη! Ναι, μπορεί να γίνει!
      Όσο για την άνοιξη..... ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ!!!
      Να χαρεί το μάτι μας λίγο ήλιο και το πετσί μας λίγες καλές θερμοκρασίες...
      Φιλιά πολλάααααα!

      Διαγραφή
  20. Χρυσομέλισσες6/3/14, 9:30 π.μ.

    Πανέμορφα τα δώρα αγάπης σου για τη Φλόγα !!! Το δακτυλίδι πολύ εντυπωσιακό και το μοντέρνο περικάρπιο πολύ ιδιαίτερο !!!Μελένια φιλιά !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι πολύ που σας άρεσαν!! Φιλιά πολλά, γεμάτα αγάπη!

      Διαγραφή
  21. Πω πω Έλλη μου τι να πω!
    Οι δημιουργιες σου ειναι συγκλονιστικες!
    Μα τι ταλαντουχα πλασμα εισαι εσυ!
    Μπραβο για ολα!
    Φιλακια πολλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ωωω!!! Σ΄ευχαριστώ πολύ-πολύ για την εμψύχωση!!
      Φιλάκια πολλά κι από εμένα!

      Διαγραφή
  22. Πολύ όμορφα αυτά που έφτιαξες
    Φιλάκια ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Μπράβο Έλλη μου!Και για καλό σκοπό και δημιουργίες γεμάτες φαντασία!Πολλά μπράβο!Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ΄ευχαριστώ, Πινελίτσα μου! Φιλάκια και καλό μήνα να έχεις!

      Διαγραφή
  24. "Έγραψες" πάλι ,Έλλη!!!!Τέλεια!!!!!Φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Πανέμορφες οι δημιουργίες σου και για υπέροχο σκοπό!!!!! Μακάρι να πουληθούν όλα για να βοηθηθούν οι μικροί αγωνιστές!!!! Φιλάκια!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ΄ευχαριστώ, Βίκυ μου!
      Θέλω να πιστεύω πως τίποτε δε θα μείνει απούλητο... έχω καλό προαίσθημα!
      Σε φιλώ!

      Διαγραφή
  26. Πανέμορφα είναι και τα δύο, 'Ελλη μου!!!!!!!
    Φιλάκια πολλά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Και το δαχτυλίδι και το περικάρπιο Ελλη μου ξεχωρίστα είναι σιγουρα θα στολίσουν ομορφα όποια χέρια κι αν τα φορέσουν....και θα χαρίσουν πολλα
    χαμ΄'ογελα στην φλόγα..!!! φιλάκαιααααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτό που λες με τα χαμόγελα, Ρούλα μου, είναι και αυτό που θέλουμε όλοι, αυτό που μετράει πιο πολύ... Μακάρι, λοιπόν!
      Φιλάκια πολλά-πολλά!

      Διαγραφή
  28. Ti oμορφα Ελλη μου και το δαχτυλιδι αλλα και αυτο το δερματινο βραχιολι πολυ ιδιαιτερο . θα ...φορεθει πολυ για καλοκαιρι ,φιλιά πολλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να είσαι καλά, Μαίρη μου! Φιλάκια πολλά, σε ευχαριστώ!

      Διαγραφή
  29. Μπράβο ΈΛΛΗ! Πολύ όμορφα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Τα είδα και στο φέις και απλά τα λάτρεψα!!!!
    Φιλάκια πολλά Έλλη μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σου άρεσαν!!
      Πώς είσαι; Δεν κατάφερα να κάνω τη βόλτα μου σε εσάς σήμερα... αύριο!
      Είδα κι εγώ στο (μαρτυριάρικο) φέις πως σε ταλαιπωρεί το πόδι σου. Γρήγορα στο γιατρό, ναι; Μην το αφήσεις!!!
      Θα έρθω αύριο να μάθω νέα σου.
      Φιλάκια, περαστικά και καλό βράδυ να έχεις!

      Διαγραφή
  31. μπραβο. Ωραίες δημιουργίες.. καλή Σαρακοστή, καλή επιτυχία στην Φλόγα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Πολλά μπράβο Έλλη μου για την τέχνη και τον σκοπό της!
    Καλή Σαρακοστή σου εύχομαι:))
    φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Επίσης, Άμυ μου!
      Φιλιά πολλά και σε ευχαριστώ!
      :)

      Διαγραφή
  33. ΜΠΡΑΒΟ ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΑ ΚΑΙ ΤΑ ΔΥΟ ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΣΤΗ ΦΛΟΓΑ ΝΑΙ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εσύ να είσαι καλά! Σε ευχαριστώ που πέρασες και για το σχόλιό σου!
      Καλό Σ/Κ!

      Διαγραφή
  34. Υπέροχες οι δημιουργίες σου, όπως πάντα!
    Εύχομαι καλή επιτυχία στη Φλόγα και όχι άλλες αναποδιές!!
    Φιλιά πολλά και καλό Σαββατοκύριακο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαρία μου, σε ευχαριστώ πολύ-πολύ!
      Καλή επιτυχία εύχομαι και εγώ, μέσα από την καρδιά μου!
      Φιλάκια, καλό και χαρούμενο Σ/Κ!

      Διαγραφή
  35. Έλλη μου,
    οι δημιουργίες σου είναι υπέροχες και το γεγονός πως είναι φτιαγμένες για έναν τέτοιο σκοπό τις κάνει ιδιαίτερες! :)
    Χαίρομαι που επέστρεψες με όρεξη και που είναι όλα καλά! :)
    Καλή Σαρακοστή και περιμένω με αγωνία τις νέες δημιουργίες!
    Πολλά φιλιά και καλό Σαββατοκύριακο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Παλόμα μου, σ΄ευχαριστώ πολύ-πολύ για όσα μου έγραψες!
      Χαίρομαι που σου άρεσαν!
      Να είσαι καλά, να έχεις ένα όμορφο μήνα και ένα χαρούμενο Σαββατοκύριακο!
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  36. Ανώνυμος8/3/14, 2:50 μ.μ.

    Ελλη μου είναι πανέμορφα και το δαχτυλίδι και το βραχιόλι!! μπράβο σου που συνεισφέρεις με όμορφες δημιουργίες στο bazaar!!!
    Εύχομαι να περάσεις ένα όμορφο σ/κ και να μην ξαναέχεις θέματα με το αμάξι...
    Φιλάκια πολλά!!! :)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαριλενάκι μου, σ΄ευχαριστώ!
      Δε θα μπορούσα να μη βοηθήσω με κάτι, έστω και μικρό... τα παιδιά μας χρειάζονται.
      Καλό Σ/Κ επίσης! Και το τουτούτ μου εύχομαι να σε ακούσει!!!
      :))
      Φιλάκια πολλά κι από εμένα!

      Διαγραφή
  37. Μπράβο βρε μαϊμουδίτσα! Πολύ όμορφα κομμάτια και πάνω απ'όλα για καλό σκοπό.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σου άρεσαν, Κατερίνα! Σ΄ευχαριστώ!

      Διαγραφή

Μη διστάσετε να μου πείτε τη γνώμη σας... Χαίρομαι πάντοτε την επικοινωνία μαζί σας!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...