Παρασκευή 21 Μαρτίου 2014

Κοσμήματα με την τεχνική bead embroidery

   
   Με ιντριγκάρει απίστευτα το να δοκιμάζω τον εαυτό μου σε καινούριες τεχνικές. Να βλέπω τα όριά μου και αν υπάρχει κάτι παραπάνω που να μπορώ να κάνω. Όσο πιο δύσκολες ή απαιτητικές είναι οι τεχνικές, τόσο καλύτερα!! Και κάπου εκεί είναι που με πιάνει η τρέλα και το πείσμα μου... εννοώντας πως είμαι ικανή να μη σηκώσω κεφάλι, να μη φάω ή να μην κοιμηθώ, αν δεν κάνω τελικά αυτό που θέλω - όπως το θέλω.

   Συνήθως, όταν είναι να δοκιμάσω κάτι για πρώτη φορά, ξεκινώ με λίγο ψάξιμο/διάβασμα στο διαδίκτυο, με λίγη βοήθεια από βίντεο στο YouTube - αν υπάρχουν - και μετά... βηματίζω ως επί το πλείστον στα τυφλά, με διαρκείς δοκιμές και πλάνες και αρκετή προσήλωση και πείσμα.

  Οπότε, πιστεύω πως μπορείτε να καταλάβετε πώς νιώθω όταν ολοκληρώνω αυτό που έχω στο νου μου με επιτυχία, ξεπερνώντας τις όποιες αντιξοότητες στην κατασκευή του!

  Όλα ξεκίνησαν όταν είδα ένα κόσμημα στην Aby (Aby Craft) και συγκεκριμένα αυτό το κολιέ, το οποίο είναι κατασκευασμένο με την τεχνική bead embroidery... ή αλλιώς, με κέντημα διαφόρων χαντρών επάνω σε ύφασμα. Μου άρεσε τόσο πολύ και η τεχνική και το αποτέλεσμά της, που άρχισα αμέσως να ψάχνομαι να τη δοκιμάσω. Τρεχάλα στο YouTube, λοιπόν... όπου κάτι κατάλαβα, αλλά σκάλωσα σε μια βασική και πρωταρχική απορία. 

  Επικοινώνησα με την Aby και της ζήτησα βοήθεια. Το ίδιο κιόλας βράδυ έλαβα μια λεπτομερέστατη απάντηση (Aby μου, χίλια ευχαριστώ!! ♥) και ξεκίνησα με ενθουσιώδεις ρυθμούς να φτιάξω ένα extravagant βραχιόλι στον εαυτό μου, μ΄αυτή την τεχνική.

  Για να μην τα πολυλογώ, το όλο project μου πήρε 2 εβδομάδες διαρκούς κεντήματος (νόμιζα δεν θα τελειώσει ποτέ, χαχα!!) Αρχικά σχεδίασα το βασικό σχήμα που ήθελα να έχει το βραχιόλι και άρχισα να κεντώ τις χάντρες. Δούλεψα χωρίς να κάνω προσχέδιο για το γέμισμα της επιφάνειας του βραχιολιού: ξεκίνησα τοποθετώντας ένα βασικό κεντρικό στοιχείο και γύρω του κέντησα τις χάντρες όπως μου έβγαινε εκείνη τη στιγμή (πρώτα στη μία πλευρά, κι έπειτα ακολούθησα το ίδιο μοτίβο και στην άλλη).

  Αν παιδεύτηκα; Πολύ!! (Αφού ξεκίνησα κατευθείαν με το κολύμπι στα βαθιά...) Αν έφερα την τεχνική στα νερά μου, γιατί έτσι με βόλευε; Εννοείται!! Αλλά το τελικό αποτέλεσμα με δικαίωσε, και σας το παρουσιάζω περιχαρής και περήφανη (άμα δεν παινέψεις το σπίτι σου...):



Βραχιόλι με την τεχνική bead embroidery
Χάντρες-σπόροι, ακρυλικό στοιχείο, ημιπολύτιμοι 
λίθοι (αχάτης/dragon agate onyx), κρύσταλλα 


  Κι αφού κολύμπησα στα βαθιά και δεν... πνίγηκα, έπειτα αποφάσισα να βγω και να πλατσουρίσω στα ρηχά... και στα πιο εύκολα. Έτσι προέκυψε ένα πιο απλό και λιγότερο χρονοβόρο μενταγιόν, με ένα συνδυασμό χρωμάτων που μου αρέσει. Η τεχνική κατά βάση είναι η ίδια, αλλά εδώ έκανα και μερικές δικές μου προσθήκες (όπως το κεντρικό στοιχείο που επιτελεί ρόλο cabochon και είναι χειροποίητο σε ακρυλικό φύλλο):


Μενταγιόν με την τεχνική bead embroidery
Χάντρες-σπόροι, ακρυλικές χάντρες, πέρλες, 
χειροποίητο ακρυλικό cabochon, μωβ κορδόνι 


   Ξέρω, σας ζάλισα πάλι... γι΄αυτό κάπου εδώ θα σταματήσω για σήμερα.

   Έπεται συνέχεια...

   Στο μεταξύ, αδημονώ για τη γνώμη σας! Πώς σας φαίνονται; 

:)))



50 σχόλια:

  1. πω πω Έλλη μου ειναι τελεια και τα δυο!
    δεν ειχα ξανακουσει αυτη την τεχνικη.
    ειδικα το πρασινο μαρτυραει την πολυωρη δουλεια σου!
    μπραβο δημιουργικο μου πλασμα!
    μπραβο!
    και τα δυο ειναι υπεροχα!
    φιλακια πολλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι πάρα πολύ που σου αρέσουν, Κική μου!!
      Το πράσινο, όντως, ήταν φοβερά απαιτητικό και χρονοβόρο. Και επειδή δεν ήθελα να ρισκάρω να ξεφύγει καμιά χάντρα στο μέλλον, αντί να ράβω και να τις στερεώνω στο ύφασμα ανά τρεις ή τέσσερις όπως έβλεπα στα βίντεο της τεχνικής, εγώ τις στερέωνα μία προς μία... Είμαι και τελειομανής, αχαχα!!
      Σ΄ευχαριστώ πολύ για όλα!
      Φιλάκια πολλά!

      Διαγραφή
  2. Ό,τι κι αν κάνεις είναι πανέμορφο και τόσο περιποιημένο με αγάπη που φαίνεται! (Είμαι πολύ άσχετη για να καταλάβω πως το έκανες, με τι τεχνική κλπ) Το δημιουργικό πείσμα είναι το καλύτερο..!

    Πολλά ανοιξιάτικα φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ♥♥♥
      Σ΄ευχαριστώ πολύυυυ!!!
      Η τεχνική στη θεωρία είναι απλή: ράβεις τις χάντρες με βελόνα και κλωστή πάνω στο ύφασμα, σχηματίζοντας τα μοτίβα που θες... στην πράξη είναι που αρχίζουν τα δύσκολα!!
      Συμφωνώ για το δημιουργικό πείσμα!! (πώς θα μπορούσα να πω το αντίθετο; Εδώ μιλάς με το πείσμα προσωποποιημένο...)
      Φιλάκια λουλουδένια!

      Διαγραφή
  3. Έχω εντυπωσιαστεί με το βραχιόλι, γιατί είναι και στα χρώματα που προτιμώ. Δύσκολη τεχνική μου φαίνεται, αλλά εσύ δεν πτοείσαι από αυτά.
    Καλή συνέχεια.
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σου άρεσε, Ελένη μου!
      Εντάξει, δεν είναι και ό,τι πιο εύκολο να κάνεις αλλά ούτε και ακατόρθωτο, αφού το έκανα εγώ, χωρίς καμία προηγούμενη γνώση. Η αλήθεια είναι πάντως πως θέλει σκέψη, προσοχή, προσήλωση και απαιτεί χρόνο, ειδικά στα πολύ μεγάλα κομμάτια όπως το βραχιόλι.
      Φιλιά πολλά και καλό Σ/κ!

      Διαγραφή
  4. ΄Ελλη είσαι χρυσοχέρα!!
    Το βραχιόλι σου έγινε εξαιρετικό και φαίνεται πως έβαλες πολύυυυ δουλειά...
    Πολλά-πολλά μπράβο...
    Καλό βράδυ!
    **Αννιώ**

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι, τον ατελείωτο είχε... :))) Αφού να φανταστείς έβριζα τη σχεδιάστρια (δηλαδή, εμένα!!)
      Στο τέλος όμως με αποζημίωσε - όταν το είδα τελειωμένο, μου 'φυγαν και ο κόπος και η κούραση μονομιάς.
      Φιλάκια πολλά, Αννιώ μου και σε ευχαριστώ! :)

      Διαγραφή
  5. Όχι απλά να είσαι υπερήφανη: Να ουρλιάζεις από χαρά και ικανοποίηση πρέπει! Μπράβο, Έλλη μου! Είναι τέλεια και τα δύο!
    Χαρά στο κουράγιο, την υπομονή και το ταλέντο σου!
    Δεν είμαι άξια να ξεχωρίσω το βαθμό δυσκολίας, αλλά το δεύτερο, που μου φέρνει και λίγο σε ονειροπαγίδα και έχει χρωματάκια που λατρεύω, το ξεχώρισα λίίίγο παραπάνω!!!
    ΣΣΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ πολλά-πολλά!
    Καλό Σαββατοκύριακο, κούκλα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μη νομίζεις, όταν τελείωσα το βραχιόλι, έτσι έκανα!! :))
      Σ΄ευχαριστώ πολύ-πολύ, ομορφιά μου! Ονειροπαγίδα, ε; Μ΄αρέσει!!!
      Το βραχιόλι έχει μεγαλύτερο βαθμό δυσκολίας λόγω του ότι η επιφάνεια που πρέπει να καλύψει κανείς είναι μεγαλύτερη. Κατά τα άλλα, είναι το ίδιο!
      Φιλάκια πολλά και καλό Σ/Κ!

      Διαγραφή
  6. Τι μας ζάλισες; Έμεινα!!!!
    Δεν υπάρχεις ! Τέλος!
    Απίστευτη!
    Μπράβο ΄Ελλη μου με τη στοχοπροσήλωση σου!!!
    Φιλάκια!

    Αύριο θα σου στείλω μέιλ για τα σχετικά με την αποστολή του πίνακα !
    Απόψε δεν μπορώ άλλο. Άρχισαν ήδη να καταφθάνουν ποιήματα για το Συμπόσιο! :)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ΄ευχαριστώ πολύ-πολύ!!! :))
      Θα περιμένω mail, αλλά μην αγχώνεσαι για την αποστολή!
      Ποιήματα κιόλας;;!! Από κει φαίνεται ότι το περιμέναμε πώς και πώς...
      Φιλάκια πολλά και εύχομαι ένα ξεκούραστο Σ/Κ!

      Διαγραφή
  7. Καλά, είσαι κα-τα-πλη-κτι-κή!!!! Συγχαρητήριααααααααααααααααα!!!!!!!!!!!!!!
    Και το βραχιόλι τέλειο και το μενταγιόν!!!
    Καλό σ/κ!
    Φιλιά
    Νεφέλη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ΄ευχαριστώ πάρα πολύ, Στέλλα! Χαίρομαι απίστευτα που σου άρεσαν!
      Καλό Σ/Κ, τα φιλιά μου!

      Διαγραφή
  8. Συγχαρητήρια Έλλη μου το κομμάτι είναι ΑΠΙΘΑΝΟ!!!!!!!!!! από χρώμα,σχέδιο ύφος και στυλ είναι εξαιρετικό!!! Η ομορφιά μιας χειροποίητης δημιουργίας είναι πάντα μοναδική και μαγική......ο κόπος είναι μεγάλος για αυτό και το χειροποίητο είναι πάντα ανεκτίμητο!!!!! Φιλάκια πολλά,πολλά!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πόσο δίκιο έχεις για το χειροποίητο...
      Σ΄ευχαριστώ πολύ-πολύ για τα καλά σου λόγια, Μαρία μου!
      Σε φιλώ!

      Διαγραφή
  9. Τι λές τώρα!!!!!!!!!?????????
    Γειά στα χεράκια σου, 'Ελλη μου!!!! Είναι υπέροχο το βραχιόλι σου!!!!!
    Πω πω, δουλειά!!!! Συγχαρητήρια για την υπομονή σου!!!!
    Και το μενταγιόν, παρ'όλο που είναι πιό απλό, είναι πολύ πολύ ωραίο!!!!!!!!!!!!
    Τα καταφέρνεις σε όλα, χρυσοχέρα μου!!!! Μπράβο σου, και πάλι!
    Φιλάκια και καλή 'Ανοιξη!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαριάννα μου, χαίρομαι πάρα πολύ που σου άρεσαν! Σ΄ευχαριστώ!
      Εντάξει, δεν τα καταφέρνω και σε όλα... το προσπαθώ πάντως κι αυτό έχει σημασία!!
      Σε φιλώ, καλό Σ/Κ!

      Διαγραφή
  10. Έκανες τη μεγάλη ανατροπή Έλλη μου με αυτή τη δουλειά . Το αποτέλεσμα είναι υπέροχο οι συνδυασμού των χρωμάτων του βραχιολιού μοναδικοί.
    Επειδή έχω κάνει και εγώ παλιότερα στην προ μπλογκ εποχή γνωρίζω πόση δουλειά χρειάζεται και ο αυτοσχεδιασμός είναι απαραίτητος.
    Το μενταγιόν επίσης μου αρέσει πολύ , αλλά πες μου τι είναι το χειροποίητο ακρυλικό cabochon? Η Αby είναι όντως πολύ δημιουργική με υπέροχα κομμάτια
    Φιλάκια ανοιξιάτικα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νικόλ μου, σ΄ευχαριστώ τόσο πολύ για τα καλά σου λόγια! Χαίρομαι που σου άρεσαν!
      Δεν ήξερα ότι έκανες κι εσύ... θα ήθελα να τα έβλεπα! Χαίρομαι που λες ότι σηκώνει αυτοσχεδιασμό, γιατί δεν μου πολυαρέσει να μπαίνω σε καλούπια όταν δουλεύω, προτιμώ λίγη ελευθερία.
      Να΄ναι καλά η Aby που μου έδωσε κίνητρο να ασχοληθώ, και φυσικά, που με βοήθησε για το ξεκίνημα!

      Τώρα, για το cabochon: κανονικά, τα καμποσόν είναι λίθοι, πολύτιμοι ή μη, κατεργασμένοι με ένα τρόπο που δίνει στην πέτρα μία εμφάνιση κυρτή και θολωτή, χωρίς έδρες. Υπάρχουν έτοιμα στην αγορά, αλλά εγώ χρησιμοποίησα τη δική μου εκδοχή.
      Χρησιμοποίησα ένα διαφανές, λεπτό ακρυλικό φύλλο (ή αν προτιμάς, φύλλο πλαστικού/ρητίνης). Το έχω χρησιμοποιήσει και σε σκουλαρίκια παλιότερα. Τη διακόσμηση του ακρυλικού φύλλου (τα μοτίβα που βλέπεις για να μετατραπεί σε καμποσόν για τη δημιουργία μου) την έκανα εγώ, στην πίσω όψη του φύλλου. Το αποτέλεσμα δεν είναι θολωτό, είναι πλακέ, αλλά για τη χρήση που το ήθελα εγώ ήταν μια χαρά.
      Φιλάκια λουλουδένια!

      Διαγραφή
  11. 'Ελλη μου είναι πανέμορφα! Ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια για εμένα :) Το βραχιόλι είναι απίθανο μου αρέσει πάρα πολύ!Καλοφόρετα και περιμένω να δω και άλλα με αυτή τη τεχνική!Πολλά φιλιά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Aby μου, χαίρομαι που πέρασες, γιατί ήθελα πολύ να δεις τις προσπάθειές μου! Είσαι η δασκάλα μου, άλλωστε! :)))
      Σ΄ευχαριστώ ξανά για την πολύτιμη βοήθειά σου! Όσο για τα λόγια μου, την αλήθεια είπα...
      Φιλιά κι από εμένα!

      Διαγραφή
  12. Εγώ έχω και προσωπική άποψη για το ταλέντο σου ομορφιά μου, αφού έχω λάβει ένα υπέροχο καλοκαιρινό κολιέ... Το 'χεις λέμε! Γλυκό φιλί και καλό βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τα λόγια σου με τιμούν και με κάνουν να κοκκινίζω... Σ΄ευχαριστώ πολύ-πολύ!!
      Φιλί και αγκαλιά!

      Διαγραφή
  13. Απίστευτα πραγματικά!
    Χρυσά χεράκια έχεις και δεν υπερβάλλω καθόλου!!
    Μ'αρέσανε όλα πολύ αλλά το μωβ μενταγιόν ευχαρίστως το αγόραζα...
    Βρε μήπως να το σκεφτείς να κάνεις μια σελίδα στο fb να βγάλεις χρήματα?
    Φιλάκι και μια μεγάλη αγκαλιά καληνύστας σου στέλνω... :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σου άρεσαν και σε ευχαριστώ, Λιακάδα μου!
      Έχω σελίδα στο fb, με το όνομα του ιστολογίου μου!
      Στη δεξιά πλευρά, εδώ στο ιστολόγιο, υπάρχει και το αντίστοιχο κουμπί που σε κατευθύνει εκεί.
      Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  14. Μπράβο Έλλη μου, είναι υπέροχα!!!!! Δεν το έχω δοκιμάσει με κοσμήματα, αλλά μια φορά με ένα πορτοφολάκι!! Και πραγματικά θυμάμαι πως κένταγα, κένταγα και τελειωμό δεν είχε!!! Θυμάμαι μου είχε πάρει μέρες.. Μέγεθος σκέψου σαν την παλάμη μας.. Να το συνεχίσεις πάντως, πολύ όμορφο αποτέλεσμα και τα δυο!! φιλάκια πολλά! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ωχ-ωχ... με πορτοφολάκι; Ακόμη περισσότερο χρόνο πρέπει να σου πήρε εσένα, από ό,τι πήρε σ΄εμένα! Πρέπει να ήταν πολύ όμορφο...
      Φιλάκια πολλά και σ΄ευχαριστώ πολύ, Εύη μου!

      Διαγραφή
    2. καταπληκτικό βγήκε, ήταν σε ροζ-λευκό περλέ, το είχα χαρίσει της αδερφής μου, είχα βάλει και ασημί κλωστή γύρω γύρω, υπερπαραγωγή!!! :)

      Διαγραφή
    3. Ωωω!! Ακούγεται τέλειο!! Είμαι σίγουρη ότι η αδελφή σου θα χάρηκε πολύ!
      :))

      Διαγραφή
  15. Αχ βρε Έλλη...
    Δηλαδή βρήκες μια τεχνική που ούτε να την προφέρω δεν μπορώ, κι έκατσες κι έραψες χάντρα τη χάντρα, μέχρι να σχηματιστούν αυτά τα κοσμήματα;
    Ένα κουμπί μπορώ να ράψω κι αυτό με μεγάλη απροθυμία. Δεν έχω λόγια για τις κατασκευές σου. Απλά υπέροχες!
    Φιλιά πολλά και μπράβο σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χεχε... ακριβώς έτσι!!
      Να είσαι καλά, Μαρία μου, σ΄ευχαριστώ πάρα πολύ!
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  16. ειναι υπεροχα! εχω λατρεψει το μενταγιον που ειναι στα αγαπημενα μου χρωματα !
    Πολλα μπραβο! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ΄ευχαριστώ!! Ο συνδυασμός γκρι με ροζ μ΄αρέσει πολύ κι εμένα!
      :))

      Διαγραφή
  17. ✿⊱°•¸
    Essa técnica é maravilhosa.
    As peças estão lindas e elegantes.
    Você tem bom gosto para misturar e escolher cores.
    Parabéns!

    .•°♪✿
    Bom fim de semana!
    ✿º°。♪Beijinhos.
    Brasil°º✿♪♫

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Thank you very much for your sweet comment and for your kind words, Magia!
      Have a wonderful weekend!
      Kisses!

      Διαγραφή
  18. Μέ ξετρέλανε τό βραχιόλι σου Ελλη μου!!Μοναδικό σέ ομορφιά!!!Αλλά καί τό μενταγιόν,πανέμορφο!!Γειά στά χεράκια σου!!Μεγαλούργησες πάλι!!Καλό Σ/Κ!!Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δήμητρά μου, πόσο χαίρομαι που σου άρεσαν! Σ΄ευχαριστώ πολύ που πέρασες! Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  19. εντάξει τα είδα από χτες τα κοσμήματα σου και λεω να γραψω να μην γράψω, θα παρεξηγηθώ... καθότι είστε όλες κυρίες... αλλά έλλη μπραβο πολύ όμορφα , ωραία χρώματα και σχέδια σε χαιρετώ και σε καλημερίζω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα, Νικόλα! Χεχε... μα γιατί να παρεξηγηθείς; Όλοι είμαστε μια παρέα εδώ και μπορείς να μου γράφεις ό,τι θέλεις.
      Δε σου κρύβω πως η οπτική και η γνώμη ενός άντρα για τη δουλειά μου έχει ιδιαίτερη βαρύτητα για μένα και με τιμά.
      Σ΄ευχαριστώ πάρα πολύ!
      Την καλημέρα μου και καλή Κυριακή!

      Διαγραφή
  20. Υπέροχο το αποτέλεσμα !!!αλλά εξαιρετικό το κολύμπι σου στα βαθιά και στα δύσκολα .Η πείρα μου δίδαξε οτι αν δεν έχεις θράσος-θάρρος και δεν δοκιμαζεις δεν πετυχαίνεις τίποτε Το ακολουθώ χρόνια πιστά και δεν απογοητεύτηκα ποτέ(εννοώ φυσικά για τις κατασκευές γιατί στην ζωή μου δεν το έχω είμαι δειλό και φοβιτσιάρικο άτομο)Μπράβο για τον τρόπο που έψαξες έμαθες και πλούτισες τις γνώσεις σου!!!Σε θαυμάζω για αυτό που κάνεις και να το συνεχίσεις!!!! Φιλάκια πολλά Κυριακάτικα ηλιόλουστα ζεστά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έφη μου, σ΄ευχαριστώ πολύ! Συμφωνώ μαζί σου, χρειάζεται θάρρος, θράσος και προπαντός να μη φοβάσαι τα λάθη σου, γιατί από αυτά μαθαίνεις!
      Λέω να πειραματιστώ λίγο περισσότερο... τώρα που ξεκίνησα σκέφτομαι αρκετά που θα ήθελα ακόμη να δοκιμάσω!
      Φιλάκια πολλά, γλυκά και ανοιξιάτικα! Καλή Κυριακή!

      Διαγραφή
  21. Καλημέρα Έλλη μου!!!
    Αφού δε βούλιαξες τώρα, δε θα βουλιάξεις ποτέ!!
    Τι να πω;
    Το αποτέλεσμα τα λέει όλα!!!!!
    Πάω να δω τι άλλο κάνει η Aby!!!!
    Φιλάκια πολλά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα, Ρένα μου!
      Σ΄ευχαριστώ πολύ-πολύ!
      Να πας από την Aby, όλα όσα κάνει είναι ευφάνταστα, πρωτότυπα και πολύ-πολύ όμορφα!
      Φιλάκια πολλά!

      Διαγραφή
  22. Εχεις καθε λόγο να είσαι περήφανη!!!!Είναι τέλεια και μπράβο σου!
    Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Εκπληκτικά!!! Μου θυμίζουν παραδοσιακές φορεσιές!!! Σπουδαία δουλειά!!!
    Συγχαρητήρια!!!!
    Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ω! Σ΄ευχαριστώ πάρα πολύ!
      Η τεχνική αυτή είναι όντως παραδοσιακή, ινδική, αν δεν απατώμαι...
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  24. Μπράβο Έλλη, μόνο που το μπραβο είναι πολύ λίγο!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Μη διστάσετε να μου πείτε τη γνώμη σας... Χαίρομαι πάντοτε την επικοινωνία μαζί σας!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...