Κυριακή 23 Μαρτίου 2014

Σιωπηλή εγκατάλειψη ~ 7ος διαγωνισμός "Φωτογραφίζειν"


"Σιωπηλή εγκατάλειψη"


[...]

Όσο περνά ο καιρός και προχωρώ βαθύτερα
στο ακίνητο φθινόπωρο που μαλακώνει πλένοντας
με φως τα πεζοδρόμια, τόσο βλέπω
στη χρυσωμένη δωρεά του ήλιου μια εγκατάλειψη
για όσα περιμένω και δεν πήρα, για όσα
μου ζήτησαν κι αρνήθηκα μη έχοντας, για όσα
μοιράστηκα απερίσκεπτα και μένω
ξένος και κουρελιάρης τώρα.

Μα όταν
μες στη θρυμματισμένη θύμηση αναδεύω
ερείπια, βρίσκω απόκριση βαθιά γιατί τα μάρμαρα
κι οι πέτρες κι η ιστορία μένουν για να θυμίζουν
το πέρασμά σου ανάμεσα στην ομορφιά - απόκριση
για όσα περιμένω και δεν πήρα.


  Η διεξαγωγή του 7ου διαγωνισμού "Φωτογραφίζειν" στο ιστολόγιο της Μαρίας (Μια ματιά στον ήλιο με γιορτινά...) ολοκληρώθηκε χθες. Το θέμα του διαγωνισμού ήταν "Εγκατάλειψη".

  Είμαι πολύ χαρούμενη γιατί η συμμετοχή μου με τον τίτλο "Σιωπηλή εγκατάλειψη" συγκέντρωσε κατά την ψηφοφορία 22 βαθμούς και έλαβε τη 2η θέση!




   Ευχαριστώ πολύ τους φίλους που μου χάρισαν τη γνώμη τους και την ψήφο τους, καθώς και τη Μαρία για την άψογη φιλοξενία!
  Αν ενδιαφέρεστε και εσείς να λάβετε μέρος, ο 8ος διαγωνισμός "Φωτογραφίζειν" αναμένεται να ξεκινήσει την 1η Απριλίου και το νέο θέμα θα δοθεί από τον πρώτο νικητή. Περισσότερες πληροφορίες θα διαβάσετε τις επόμενες ημέρες στο ιστολόγιο της Μαρίας.


   Το κείμενο που συνοδεύει τη φωτογραφία μου είναι ένα απόσπασμα από το ποίημα του Νίκου-Αλέξη Ασλάνογλου (1931-1996), "Ερείπια της Παλμύρας" (από την ενότητα "Ο θάνατος του Μύρωνα", 1954 - 1959/ Συγκεντρωτική συλλογή "Ο δύσκολος θάνατος", 1985). Περισσότερα για τη ζωή και το έργο του ποιητή μπορείτε να διαβάσετε εδώ


   Καλή Κυριακή!


62 σχόλια:

  1. Έλλη μου θερμά συγχαρητήρια για την υπέροχη συμμετοχή σου και τη διάκρισή σου που κέρδισες επάξια! Αν και ασπρόμαυρη και παρότι είχε να συναγωνιστεί με εξαιρετικές έγχρωμες φωτογραφίες, είχε πολύ δυνατή εικόνα και μήνυμα. Μπράβο σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαρία μου, σ΄ευχαριστώ πάρα πολύ!
      Η έννοια της εγκατάλειψης γενικότερα είναι συνυφασμένη με αρνητικά και δυσάρεστα συναισθήματα... και ίσως γι΄αυτό κατέληξα να στείλω μια συμμετοχή δίχως χρώματα.
      Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  2. Η φωτογραφία είναι φανταστική,Έλλη,συγχαρητήρια !!!!!Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σας ευχαριστώ πολύ, κορίτσια! Φιλιά κι από μένα!

      Διαγραφή
  3. Έλλη μου, συγχαρητήρια και για τη συμμετοχή και για τη θέση που κατέλαβες!
    Άνετα θα μπορούσα να τη δω να φιλοξενείται σε κάποιο περιοδικό!!!
    Ειλικρινά μαγευτική, μυστηριακή, υπέροχη!
    Φιλάκια, κορίτσι μου!
    Καλό απόγευμα!
    ΣΣΣΣΜΟΥΤΣ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ομορφιά μου, σ΄ευχαριστώ πολύ-πολύ για όσα μου έγραψες!
      Φιλάκια πολλά, να είσαι καλά!

      Διαγραφή
  4. Θερμά συγχαρητήρια γλυκό και ταλαντούχο Ελλάκι μας! Πολύ ωραία δουλειά ως συνήθως και πρωτότυπη, καθότι ασπρόμαυρη! Πολλά φιλιά ομορφιά μου και καλό απόγευμα! :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σου άρεσε! Σ΄ευχαριστώ μέσα από την καρδιά μου!
      Φιλί γλυκό, καλό βράδυ να έχεις!

      Διαγραφή
  5. Μπράβο Έλλη μου! :)))
    Τα θερμά συγχαρητήρια γιατί έχεις κάτι διαφορετικό που τραβάει είτε πρόκειται για ποίημα, είτε για φωτογραφία.
    Πάντα επιτυχίες!
    Τα φιλιά μου! :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ωωω.... σ΄ευχαριστώ πολύ, γλυκιά μου!
      Κοκκίνισα εδώ... :))
      Στέλνω πολλά φιλιά!

      Διαγραφή
  6. Το περίμενα οτι θα είχε αυτή η φωτογραφία μαι πολύ καλή θεση.. και χάρηκα που δεν έπεσα εξω.. χαρηκα διπλα γιατί είσουν εσύ Ελλη μου πίσω απο αυτήν.. και η ποιηση που την συνόδευσες...τα συγχαρητήρια μου .. με πολλα φιλακιαααααα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ΄ευχαριστώ που πίστεψες σε αυτή, Ρούλα μου!
      Χαίρομαι που σου άρεσε και το ποίημα!
      Να είσαι καλά, σε φιλώ με αγάπη!

      Διαγραφή
  7. Συγχαρητηρια Ελλη μου :) Πολυ ωραια φωτογραφια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Να είσαι καλά κορίτσι μου και πάντα επιτυχίες σου εύχομαι .Καλή εβδομάδα να έχεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Έλλη μου φοβερή η φωτογραφία!!Το μάτι σου πιάνει εικόνες,που έχουν,να πούνε πολλά!!
    Φιλάκια πολλά!!Και πάντα έτσι δημιουργική!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σου άρεσε!
      Προσπαθώ πάντα να είμαι όσο το δυνατόν περισσότερο παρατηρητική και να μην προσπερνώ...
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  10. Ανυπομονούσα να δω ποιος κρύβεται πίσω από αυτή την υπέροχη φωτογραφία που ξεχώρισα και χάρηκα απίστευτα που ήσουν εσύ!!
    Συγχαρητήρια Έλλη μου....η φωτογραφία σου ήταν άψογη από όλες τις απόψεις!!
    Πολύ όμορφο και το ποίημα που διάλεξες για να μας την παρουσιάσεις!
    Φιλιά πολλά και καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαρία μου, σ΄ευχαριστώ πάρα πολύ! Για όλα! Σ΄ευχαριστώ για τα σχόλιά σου (κι εδώ και στο διαγωνισμό) καθώς και για τη στήριξη! Χάρηκα πολύ που σου άρεσε!
      Φιλιά πολλά, καλή σου εβδομάδα!

      Διαγραφή
  11. Καταπληκτική η ασπρόμαυρη φωτογραφία σου Ελλη μου!!Συγχαρητήρια γιά τήν διάκρισή σου!!Πάντα επιτυχίες σού εύχομαι!!!Καλή εβδομάδα!!Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ΄ευχαριστώ πολύ-πολύ, Δήμητρα! Να είσαι καλά!
      Καλή εβδομάδα επίσης! Φιλάκια!

      Διαγραφή
  12. Θερμά συγχαρητήρια Έλλη μου, σπουδαία φωτογραφία, χάρηκα πολύ για το βραβείο σου!!!
    Αλλά και το ποίημα, ταιριάζει απόλυτα, μιας και μιλάει για τον πόνο της εγκατάλειψης.
    Καλή εβδομάδα, δημιουργική και χαρούμενη!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ΄ευχαριστώ πάρα πολύ, χαίρομαι που σου άρεσε!
      Ναι, το ποίημα το διάλεξα γιατί είναι αρκετά ταιριαστό...
      Καλή και χαρούμενη εβδομάδα, φιλιά!

      Διαγραφή
  13. Διακρίθηκαν η πρώτη και η τελευταία φωτογραφία και ήταν και οι δυο ασπρόμαυρες.
    Μπράβο Έλλη!
    Καλό βράδυ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Την πρώτη τη λάτρεψα!! Με το που την είδα!
      Σ΄ευχαριστώ για τη φιλοξενία, Μαρία μου, και πάλι!
      Καλό σου βράδυ και καλή εβδομάδα!

      Διαγραφή
  14. Συγχαρητήρια για την 2η θέση.
    Πολύ όμορφη η φωτο σου.
    Φιλάκια ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Πολλά μπράβο Έλλη μου!!!!!!!!!!
    Καλό ξημέρωμα εύχομαι και μια όμορφη εβδομάδα!:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. καλημερα Ελλη μου.
    καλη εβδομαδα να εχεις!
    συγχαρητηρια για τη συμμετοχη και τη διακριση!
    να εισαι καλα!
    φιλακια πολλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα και καλή εβδομάδα, Κική μου!
      Να είσαι καλά κι εσύ!
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  17. Συγχαρητήρια Έλλη μου για την συμμετοχή και την σπουδαία σου διάκριση!
    Ο συνδυασμός της Φωτογραφίας με το Ποίημα, εμβαθύνει συναισθήματα και αναδεικνύει την αυθεντική στόφα ταλέντου και ποιότητας που σε χαρακτηρίζει!
    Πάντα άξιες διακρίσεις και επιτυχίες να έχεις Έλλη μου!
    Καλή σου μέρα και καλή εβδομάδα! Φιλιά πολλά με αγκαλιά!:))

    Υ.Γ. Τα κοσμήματα στην προηγούμενη ανάρτηση, είναι υπέροχα, μοναδικά σε χρώματα, υλικά και τεχνική! Λόγω έλλειψης χρόνου γλυκιά μου,στα είπα εδώ! Φιλάκια πολλά!:))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κατερίνα μου, σ΄ευχαριστώ πολύ για τα ζεστά, γλυκά σου λόγια!
      Χαίρομαι που σου άρεσαν όσα είδες και διάβασες στις τελευταίες αναρτήσεις!
      Μην στενοχωριέσαι, καταλαβαίνω... μου αρκεί που είσαι καλά!
      Φιλί και αγκαλιά! :)

      Διαγραφή
  18. Συγχαρητήριαααα!! Επάξια πήρες την δεύτερη θέση!!
    Καλή εβδομάδα Έλλη μου!!
    Πολλά φιλιά από την συννεφιασμένη Αθήνα,με ηλιόλουστη διάθεση!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ΄ευχαριστώ, Κατερίνα μου!!
      Καλή εβδομάδα επίσης!
      Κι εδώ συννεφιά είχε σήμερα... και κάτι μου λέει ότι αύριο θα βρέξει... αλλά δεν πτοούμαστε! ;)
      Φιλάκια πολλά!

      Διαγραφή
  19. Έλλη μου χαίρομαι που κέρδισε η φωτογραφία σου γιατί ήταν η ωραιότερη και της έδωσα χωρίς δεύτερη σκέψη το 4άρι μου.
    Φιλάκια και καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ΄ευχαριστώ πάρα πολύ για τα καλά σου λόγια και που τη στήριξες!
      Χαίρομαι που σου άρεσε!
      Φιλάκια, καλή εβδομάδα να έχεις!

      Διαγραφή
  20. Συγχαρητήρια για τη διάκρισή σου -που δεν ηταν καθόλου άδικη. Υπέροχη η φωτογραφία σου! Συνέχισε να μας χαρίζεις τόσο όμορφες δημιουργίες!
    καλή εβδομάδα, φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. :))))
      Σ΄ευχαριστώ πάρα πολύ, Γιώτα μου! Καλή εβδομάδα επίσης, φιλάκια!

      Διαγραφή
  21. Έλλη σου εύχομαι συγχαρητήρια!!! Πολύ όμορφη η φωτογραφία σου!!!
    Σου εύχομαι να έχεις και άλλες επιτυχίες!!
    Καλή βδομάδα!
    Φιλιά
    Νεφέλη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλή εβδομάδα!
      Χαίρομαι που σου άρεσε και σε ευχαριστώ! Φιλιά κι από εμένα!

      Διαγραφή
  22. συγχαρητηρια αν εγραφα απλα υπέροχο θα ηταν φτωχος ο χαρακτηρισμός ταιριαζει μοναδικα μαζι του και το κειμενο που το συνοδευει σε φιλω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Με συγκινείς, Κάτια μου! Σ΄ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια!
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  23. Έλλη μου,
    είσαι ένα σπουδαίο πλάσμα με τόσα ταλέντα! :)
    Η φωτογραφία σου είναι πέρα για πέρα καταπληκτική και οι στίχοι που τη συνοδεύουν είναι μαγευτικοί! Συγχαρητήρια για τη διάκρισή σου!
    Πολλά φιλιά και να είσαι καλά! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είμαι ένα απλό, απλούστατο και συνηθισμένο πλάσμα, μην τα παραλές...
      Χαίρομαι που σου άρεσε η φωτογραφία μου! Σ΄ευχαριστώ για όλα τα καλά που μου έγραψες, σου στέλνω πολλά φιλιά, να είσαι καλά και να περνάς όμορφα!
      :)

      Διαγραφή
  24. Μια υπέροχη φωτογραφία και ένα υπέροχο κείμενο, φοβερός συνδυασμός των δύο! Μπράβο Έλλη την άξιζες τη δεύτερη θέση! Καλή εβδομάδα μαιμουδάκι μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. :)))
      Σ΄ευχαριστώ πολύ, κορίτσι μου! Να είσαι καλά και καλή εβδομάδα να έχεις!
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  25. Ελλη για ενα δυσκολο θεμα που πιστευω οτι ηταν αυτο...η εγκαταλειψη ...η φωτογραφια σου το δινει τοσο καιρια , αξιζε τη θεση αυτη , πολλα μπραβο
    !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δύσκολο δεν μου φάνηκε και τόσο, αλλά νομίζω πως είναι ένα πολυδιάστατο θέμα...
      Σ΄ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια, Μαίρη μου!

      Διαγραφή
  26. Μπράβο 'Ελλη μου!!!! Συγχαρητήρια για την δεύτερη θέση που πήρε η όμορφη φωτογραφία σου!!!! Και το κείμενο, πολύ ταιριαστό!!
    Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ΄ευχαριστώ πάρα πολύ, Μαριάννα μου!
      Φιλάκια κι από μένα!

      Διαγραφή
  27. μπράβο σου Έλλη, πολύ μυστηριώδης φωτογραφία!! φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ♪♫"Νυχτερίδες κι αράχνες, γλυκιά μου..." ♪♫ που λέει και το γνωστό άσμα...
      Φιλάκια κι ευχαριστώ!

      Διαγραφή
  28. Ανώνυμος26/3/14, 3:47 μ.μ.

    Μπράβο σου Ελλη μου!! Συγχαρητήρια για την πανέμορφη φωτό και την διάκριση!! Μου άρεσε πάρα πολύ και την ψήφισα με χαρά!! Το δε ποίημα είναι τόσο ταιριαστό!! Εκανες εξαιρετική επιλογή!! Φιλάκια πολλά κοπέλα μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ΄ευχαριστώ πάρα πολύ που τη στήριξες, Μαριλένα μου! Χάρηκα που σου άρεσε!
      Σε φιλώ, καλό απόγευμα να έχεις!

      Διαγραφή
  29. Εξαιρετική η φωτογραφία σε αρμονία με το γραπτό λόγο! Μπράβο , Ελλη για τη διάκριση!! Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Συγχαρητήρια για την άψογη φωτογραφία σου!Απόλυτα ταιριαστή με τον τίτλο και τους στίχους που την στόλισες!Επάξια το δεύτερο βραβείο!Καλή συνέχεια σε όλα σου τα πονήματα!Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ΄ευχαριστώ πολύ-πολύ, Γεωργία μου! Καλή συνέχεια εύχομαι και σε εσένα!
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  31. Συγχαρητήρια!!! Καταπληκτική η φωτογραφία σου!!! Μας αρέσουν πολύ οι ασπρόμαυρες φωτογραφίες, έχουν μια άλλη γοητεία.Καλή συνέχεια σε ότι κάνεις!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σας ευχαριστώ πολύ-πολύ, κορίτσια! Καλή συνέχεια εύχομαι και σε εσάς! Φιλιά!

      Διαγραφή

Μη διστάσετε να μου πείτε τη γνώμη σας... Χαίρομαι πάντοτε την επικοινωνία μαζί σας!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...