Τετάρτη 26 Σεπτεμβρίου 2012

Ένα ευχαριστώ... στο μέσον μιας καταστροφής...

     Καλησπέρα σε όλους!

     Η παρέα μας εδώ σιγά-σιγά μεγαλώνει.... νέοι φίλοι έρχονται... κι εγώ είμαι πολύ χαρούμενη! Είναι τόσο όμορφα που μπορώ να σας φιλοξενώ στο "σπιτάκι" μου και να επικοινωνούμε... Θα ήθελα να πω σε όλους ένα μεγάλο ευχαριστώ, για την αποδοχή σας και για τα καλά σας λόγια, και να καλωσορίσω τα νέα μέλη της παρέας.

     Αναφέρθηκα σε μια καταστροφή πιο πάνω... αυτός είναι και ο λόγος που έχω χαθεί λιγάκι... Ο φορητός μου υπολογιστής ξαφνικά κατέρρευσε (μάλλον από... ίωση...)! Αδύνατον, ανάμεσα σε άλλα, να συνδεθώ στο internet, να κάνω αναρτήσεις, να απαντήσω στα όμορφα σχόλια που μου στέλνετε, να δω τα δικά σας post και να καλωσορίσω τις νέες φίλες. Έχασα και τα μισά Windows... Έτσι, έστειλα  το laptop στο "γιατρό" και περιμένω να το πάρω - ευτυχώς είχα κάνει πρόσφατα backup τα αρχεία μου. Αν δεν το είχα κάνει, η καταστροφή για μένα θα ήταν ολική και ανεπανόρθωτη!

    Ελπίζω να διορθωθεί η κατάσταση σύντομα και να επανέλθω κοντά σας όπως θα ήθελα!

    Να περνάτε όμορφα, φιλιά σε όλους.

4 σχόλια:

  1. ελπιζουμε να αναρρωσει γρηγορα ο υπολογιστης σου κ θα σε περιμενουμε. φιλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Σ' ευχαριστώ πολύ-πολύ για τις ευχούλες σου!! Όσο για τον υπολογιστή, το 'παθα δύο φορές πέρυσι και τη δεύτερη έχασα ένα σωρό αρχεία, όποτε σε καταλαβαίνω απόλυτα... Υπομονή κι εμείς εδώ θα 'μαστε ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Αντε σιδεροκεφαλος να είναι!!!Εμεις εδω θα είμαστε και θα σε περιμενουμε!!!
    Φιλακια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Αχ, κορίτσια, ευχαριστώ για τη συμπαράσταση!! Όλα καλά, θα τα πούμε σύντομα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Μη διστάσετε να μου πείτε τη γνώμη σας... Χαίρομαι πάντοτε την επικοινωνία μαζί σας!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...